شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

با نزدیک شدن به انتخابات، تکاپوی کاندیداها وارد فاز جدیدی شده و در حال چیدمان لیدرها در مجموعه‌های کوچک‌تر هستند.

به گزارش دیارجنوب، با توجه به اینکه امروز تکلیف کاندیداهای عدم تائید شده مشخص می‌شود شاید باید منتظر حمایت برخی از این کاندیداها از دیگر داوطلبین باشیم آنجا که مهره‌ای قوی همچون محمد حسین ستوده با همه برنامه‌ریزی‌ها اگر در میدان انتخابات حضور نداشته باشد آیا به سمت داوطلب دیگری برای حمایت خواهد رفت یا خیر و اگر خواست از کسی حمایت کند چه کسی خواهد بود در ساعات و شاید روزهای آینده مشخص خواهد شد.
شاید همچنان نام رضایی به‌عنوان رقیب اصلی در کاراز انتخابات دشتستان در بین داوطلبین به چشم بخورد ولی رفته‌رفته کاندیداهای جوان خود را در میدان نمایان کرده و پله‌های رسیدن به رقیب اصلی و حتی عبور از آن را در حال طی کردن هستند.
برخی کاندیداهای جوان با بهره‌گیری از لیدرهای قوی در بخش‌ها و روستاهای شهرستان در حال تشکیل تیمی بسیار قوی و جذب آرای مردمی هستند تا بتوانند در این میدان با عبور از همه رقبا به یک رقیب اصلی و جدی تبدیل‌شده و صاحب کرسی سبز بهارستان شوند.
محمد مشتاقی از کاندیدای جوان ، پرتلاش و با برنامه حوزه دشتستان از هفته‌های قبل رفته‌رفته خود را در محافل مطرح کرد و ابتدا در بخش‌ها و سپس در روستاها لیدرهای خود را تعیین و در حال تشکیل تیمی قوی است مشتاقی که در مسائل سیاسی و بین‌المللی تبحر خاصی دارد با داشتن اطلاعاتی کامل از مسائل و مشکلات شهرستان و استان چشم‌اندازی دقیق از آینده شهرستان را در محافل بین مردم ترسیم کرده و خود را به یک رقیب جدی تبدیل کرده مطمعنا باگذشت روزهای آینده مشتاقی برنامه‌ها و تیم خود را گسترده‌تر خواهد کرد چراکه برخی از اقشار جامعه همچون ورزشکاران و برخی هنرمندان و حمایت کامل دو کاندیدای دیگر نشان از برنامه قوی او در این انتخابات دارد هرچند شنیده‌های دیارجنوب حکایت از آن دارد که در هفته آتی دو کاندیدای دیگر هم از او حمایت خواهند کرد و به نفعش کنار می‌روند.

یکی از کاندیداهایی که رفته‌رفته به‌صورت چراغ خاموش حرکت خود را تسریع می‌بخشد بهروز رستمی است رستمی پاره‌ای از اهداف و برنامه‌هایی که دارد را در جلساتی که در بخش‌های مختلف شهرستان برگزارشده عنوان کرده است و رفته‌رفته استقبال را به سمت خود کشانده است و به نظر می‌رسد این پتانسیل را دارد که طی روزهای آینده تبدیل به یکی از جدی‌ترین گزینه‌های انتخابات شود.
اما در بررسی رفتارهای کاندیداها این نکته حائر اهمیت بوده که باوجوداینکه همواره اسامی کاندیدای خاصی در این مورد ذکر نشده ولی گاها شاهد این مورد هستیم که بعد از انتشار مطلب خود کاندیداها اعتراضشان را اعلام کرده‌اند.
شنیده‌های دیارجنوب حاکی از آن است که یکی از بستگان نزدیک کاندیداها در مراسمات مذهبی هدیه‌هایی را تقسیم کرده و خود را به‌عنوان لیدر خواهران آن کاندیدا معرفی کرده است.
شنیده‌های دیگر دیارجنوب حاکی از آن است که یکی از کاندیداها در دشتستان در خروج از شهر سعدآباد با کاندیدای دیگر در ورودی شهر مواجه شده و تصمیم بر برگشتن به شهر و جستجوی برنامه‌های آن کاندیدا می‌گیرد.
آما شنیده‌های دیگری حاکی از آن است که یکی از کاندیداها به مدیر برکنار شده اصلاح‌طلب قول مدیریت او در صورت پیروزی در انتخابات را داده و شخص اصلاح‌طلب در حال فعالیت و جذب آراء برای او است.
اما دیدار یکی از کاندیداها با مردم روستاهای نزدیک برازجان در این هفته با استقبال خوبی همراه نبود و مردم از کاندیدا خواستند سریع‌تر صحبت‌هایش را تمام کند.
اکبر پورات معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: داوطلبان حتماً برای تحقق مشارکت حداکثری پیشگام باشند اما در راستای قانون عمل کنند و از تخریب دیگر کاندیدا پرهیز شود.

 

خبر مرتبط:

 شانزدهمین سری پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب / برنامه‌ریزی قوی و منسجم از کاندیداهای جوان در دشتستان... (۱۴۰۲/۱۱/۱۲)

 سری پانزدهم از پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان ... (۱۴۰۲/۱۱/۰۵)

چهاردهمین سری پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب / حضوری متفاوت از کاندیدای جدید در دشتستان... (۱۴۰۲/۱۰/۲۸)

سری سیزدهم از پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان ... (۱۴۰۲/۱۰/۲۱)

دوازدهمین سری پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان ... (۱۴۰۲/۱۰/۱۴)

 سری یازدهم از پنجشنبه های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان ... (1402/10/07)

دهمین سری از پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان_ (۱۴۰۲/۰۹/۳۰)

 ایستگاه نهم پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان_ (۱۴۰۲/۰۹/۲۳)

 قطار پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان در مسیر اسفند به ایستگاه هشتم رسید... (۱۴۰۲/۰۹/۱۶)

 هفتمین سری از پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان-در مسیر اسفند... (۱۴۰۲/۰۹/۰۹)

 سری ششم پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان – پیش به‌سوی انتخاباتی پرشور ...(۱۴۰۲/۰۹/۰۲)

 پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان در ایستگاه پنجم - در مسیر بهارستان ...(۱۴۰۲/۰۸/۲۵)

 سری چهارم پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان-در مسیر اسفند... (۱۴۰۲/۰۸/۱۸)

 پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان-در مسیر انتخابات... (۱۴۰۲/۰۸/۱۱)

پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان-در مسیر اسفند... (۱۴۰۲/۰۸/۰۴)

پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان (۱۴۰۲/۰۷/۲۷)

.


.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group