شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

به مناسبت گرامیداشت هفته بیمه سلامت، مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر طی حکمی "محمدحسین زاهدای فرد" داور بین المللی فوتبال و رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان به‌ عنوان سفیر حامی بیمه سلامت استان بوشهر معرفی کرد.

به گزارش دیارجنوب ، به مناسبت گرامیداشت هفته بیمه سلامت دوشنبه مورخه 8آبان مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر طی حکمی محمدحسین زاهدای فرد داور بین المللی فوتبال و رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان به‌ عنوان سفیر حامی بیمه سلامت استان بوشهر معرفی نمود.

بارگاهی در دیداری که به همین مناسبت انجام شد گفت : امروزه از موضوعات مهم کشور نظام سلامت می‌باشد، ورزشکاران وکسانیکه دراین عرصه فعالیت دارند در جهت فرهنگ‌سازی سلامت نقش به سزایی را ایفا می کنند و با توجه به خدمات ارزنده بیمه سلامت در استان و در جهت تبیین موضوع و اطلاع رسانی به مردم باید از تمام توان و ظرفیت استفاده نمود که یکی از شاخص ها همرایی چهره های شناخته شده از جمله فعالان ورزشی است.

zahedi salamat

در ادامه محمدحسین زاهدای فرد داور بین المللی فوتبال ضمن تبریک هفته بیمه سلامت و قدردانی از توجه اداره کل بیمه سلامت به ورزش، اظهار کرد: باعث مباهات است که در راستای حفظ سلامت مردم بتوانم ثمر بخش باشم.

داور بین المللی فوتبال و رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات سلامت به مردم خواهم کرد، افزود: دراستان بوشهر نیاز به فرهنگ سازی در زمینه ورزش های همگانی است و باید به سلامت مردم توجه ویژه ای شود و با توجه به خدمات ارزنده و رایگان بیمه سلامت در این زمینه برای اطلاع‌رسانی بیشتر به مردم تلاش خواهم کرد.

در این دیدار از طرف بارگاهی مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر ، طی حکمی محمدحسین زاهدای فرد داور بین المللی فوتبال و رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان به‌عنوان سفیر حامی بیمه سلامت معرفی شد.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group