چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 | Wednesday 8 May 2024

در پنجشنبه‌های انتخاباتی این هفته تصمیم داریم به بررسی برخی از حواشی پیش‌آمده در طی روزهای گذشته بپردازیم.

به گزارش دیارجنوب، در تحلیل هفته قبل موضوع برخورد دو داوطلب در مراسمی باعث نارضایتی مخاطبین دیارجنوب شد و همه از اشتباه این دو داوطلب و رفتار نامناسب صحبت کردند نکته جالب این بود که خود همان داوطلب طی تماس با این پایگاه خبری سراغ از نام دو داوطلب مورد نظر را گرفت.
دیارجنوب در مطلب‌های قبل هم به داوطلبین اعلام کرد در مورد تحلیل و بررسی نقاط شهرستان صبر پیشه کنند چراکه این مطالب در هفته‌های بعدی ادامه خواهد داشت و به همین مطلب بسنده نخواهد شد.
بررسی‌های دیارجنوب نشان می‌دهد که موضوع سفرهای خارجی ابراهیم رضایی سوژه کاربران در اپلیکشین های مختلف شده و در این خصوص بحث‌های زیادی شکل‌گرفته که در ابتدا به بررسی این مورد خواهیم پرداخت.
در خصوص موضوع سفرهای خارجی ابراهیم رضایی، شاهد دوگانگی نظرات کاربران بودیم به نظر برخی از آن‌ها اینکه نماینده دشتستان همانند یک سفیر در سفرهای خارجی و در کنار مقامات کشورهای خارجی موضوعات بین‌المللی، استانی و شهرستانی را پیگیری و حضور دارد یک اتفاق خوب برای دشتستان می‌دانند چراکه نام دشتستان در کنار این سفرها بولد می‌شود و می‌تواند رقم زننده اتفاقات خوبی برای منطقه بوده و سهم شهرستان را برای آبادانی و عمرانی بالا ببرد او که در نشست خبری این هفته از دولت درزمینهٔ تورم گلایه کرده بود آمار و اطلاعات خوبی درزمینهٔ های مختلف شهرستان ارائه داد.
اما عده قلیل دیگری از کاربران نظرات مخالفی داشتند به عقیده آن‌ها ابراهیم رضایی می‌توانست توان خود را به‌جای کمیسیون امنیت ملی در کمیسیون انرژی بگذارد تا مسبب اتفاقات خیر بیشتری برای دشتستان باشد آن‌ها اعتقاد داشتند درحالی‌که دشتستان با بحران بیکاری دست‌وپنجه نرم می‌کند اولویت نماینده باید تلاش برای هموار کردن مسیر رفع این درد باشد حال‌آنکه به اعتقادشان این سفرهای خارجی نتوانسته گرهی از مشکلات دشتستان را باز کند البته این نظرات مخالف با حضور یک نماینده در این محافل منافات دارد چراکه یک نماینده در همه صحنه‌ها خصوصاً بین‌المللی باید حضورداشته باشد.
دیارجنوب در این خصوص قضاوت را بر عهده کاربران فضای مجازی خواهد گذاشت.

اما در بخش دیگری از بررسی حواشی انتخابات به اقدامات اصلاح‌طلبان طی هفته گذشته خواهیم پرداخت. ازآنجاکه نوروزی و کدخداپور را می‌توان شاخص‌های اصلاح‌طلبان در انتخابات پیش رو دانست، تمام تلاش سران اصلاح‌طلب طی این مدت، ایجاد موج بین پایگاه‌های خود بوده و علی‌رغم برگزاری جلسات داخلی متعدد بین بزرگان اصلاح‌طلب همچنان نتیجه واضح و روشنی به بیرون درز نکرده و همان اختلافات قبلی و البته قدیمی بین سران اصلاح‌طلبان وجود دارد.
طبق شنیده‌های دیارجنوب دریکی از جلسات طرفین تهدید کرده‌اند که اگر ردپایی از دیگری را در ستاد یکی از کاندیداهای اصلاح‌طلب ببیند حمایت خود را از آن کاندیدای خاص بر خواهند داشت.
حواشی به همین‌جا ختم نمی‌شود و سایر کاندیداها برای پیش برد اهداف خود خانه به خانه و مسجد به مسجد را طی می‌کنند و البته بازخوردهای مختلفی را دریافت کرده‌اند. به‌عنوان‌مثال یک کاندیدا در جلسه‌ای با بزرگان یک طایفه فعال و تعیین دریکی از روستاهای بزرگ دشتستان انتخابات قول حمایت گرفته و فردای همان روز خبر اعلام حمایت همان طایفه از کاندیدای دیگر به گوش وی رسیده که باعث شگفت‌زدگی این کاندیدا شده است.
درگذر از حمایت علنی یکی از اعضاء شورای شهر برازجان از ابراهیم رضایی در سوی دیگر، انتخاب محمد جامعی معاون اجرایی شهرداری برازجان به‌عنوان شهردار آب پخش است. جامعی که جوان است و البته به پاک دستی و سواد بالا شهرت دارد می‌تواند در تغییر معادلات انتخابات در این شهر تأثیرگذار باشد و باید دید که طی روزهای آینده چه تحولات و تغییراتی را در شهرداری آب پخش شاهد خواهیم بود.
در هفته‌ای که گذشت علیرضا یزاف مسئول جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی استان بوشهر احکام اعضای این جمعیت در استان و شهرستان‌ها را صادر کرد که سید موسی موسوی به عنوان مسئول جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی شهرستان دشتستان منصوب شد.
سرعت چرخه تحولات در انتخابات پیش رو لحظه‌به‌لحظه در حال افزایش است و دیارجنوب همواره در تلاش است تا پایان انتخابات جدیدترین تحولات و سوژه‌های انتخاباتی را به اطلاع دنبال کنندگان محترم برساند.

 

خبر مرتبط:

 هفتمین سری از پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان-در مسیر اسفند... (۱۴۰۲/۰۹/۰۹)

 سری ششم پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان – پیش به‌سوی انتخاباتی پرشور ...(۱۴۰۲/۰۹/۰۲)

 پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان در ایستگاه پنجم - در مسیر بهارستان ...(۱۴۰۲/۰۸/۲۵)

 سری چهارم پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان-در مسیر اسفند... (۱۴۰۲/۰۸/۱۸)

 پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان-در مسیر انتخابات... (۱۴۰۲/۰۸/۱۱)

پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان-در مسیر اسفند... (۱۴۰۲/۰۸/۰۴)

پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان (۱۴۰۲/۰۷/۲۷)

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group