سه شنبه 29 اسفند 1402 | Tuesday 19 March 2024

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان با اشاره به برخورد ۲ دستگاه سواری پراید و پژو پارس در محور مواصلاتی سعدآباد گفت: در این تصادف ۴ نفر کشته و ۲ نفر هم مصدوم شد.

به گزارش دیارجنوب، سرهنگ فرهاد آراوند روز شنبه 7 آبان ماه با اشاره به تصادف در محور جاده‌ای بخش سعدآباد اظهار داشت: برابر اعلام مرکز 110 مبنی بر تصادف صبح امروز در جاده سعدآباد حوالی روستای سرقنات، بلافاصله مأموران انتظامی و پلیس راه برای بررسی موضوع به پلیس راه و انتظامی به محل اعزام شدند.
فرمانده انتظامی دشتستان از کشته شدن 4 نفر در این تصادف خبر داد و بیان کرد: در بررسی صحنه مشاهده شد که راننده خودرو پراید و 3 نفر از سرنشینان پژو پارس به علت شدت جراحات فوت کرده‌اند.

tasadof dashtestan
وی با اشاره به اینکه در این حادثه راننده و یک نفر از سرنشینان پژو پارس مجروح و به مرکز درمانی منتقل شدند تصریح کرد: طبق نظر کارشناسان پلیس راه، علت تصادف تجاوز به چپ از سوی راننده خودرو پراید بوده است.
فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از رانندگان خواست، حتما به توصیه‌های پلیس توجه کرده، از عجله و شتاب در رانندگی خودداری و با سرعت مطمئنه و مجاز رانندگی کنند تا شاهد وقوع اینگونه حوادث تلخ جاده‌ای نباشیم./ تسنیم

استان بوشهر

Template Design:Dima Group