يكشنبه 16 ارديبهشت 1403 | Sunday 5 May 2024

مدیر پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت:: تعمیرات ویژه کوره نم زدایی ردیف سوم گازی این پالایشگاه که در روند تولید پایدار گاز از اهمیت بسیار بالای برخوردار بود در کمترین زمان ممکن با توان متخصصان داخل به صورت ۱۰۰ درصدی با موفقیت پایان یافت.

به گزارش دیارجنوب ، " محمد نعمتی " روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: کوره‌های واحد نم زدایی جهت احیا بسترهای جاذب رطوبت گازهای شیرین شده بکار برده می‌شوند.

وی افزود: رطوبت زدایی از گاز به دلیل جلوگیری از ایجاد یخ زدگی و انسداد لوله در مسیر انتقال به‌ویژه به نقاط سردسیر از اهمیت بالایی برخوردار است.

نعمتی یادآور شد: تعویض لوله‌های ردیف چهارم بخش همرفتی کوره واحد نم‌زدایی ردیف سوم گازی پالایشگاه دهم، با تلاش شبانه روزی کارکنان واحدهای مرتبط پالایشگاه، از اقدامات شاخص در این عملیات است.

مدیر پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: این کار ، با برنامه‌ریزی دقیق و نظارت مطلوب مدیران و روئسای واحدهای عملیاتی به‌صورت شبانه روزی و فشرده در مدت زمان پنج روز، با وجود شرایط جوی ناپایدار و با رعایت دستورالعمل‌های ایمنی، بهره‌برداری، بازرسی فنی و تعمیراتی انجام شد./ایرنا

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group