سه شنبه 29 اسفند 1402 | Tuesday 19 March 2024

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از سقوط یک دستگاه خودروی پراید با ۶ سرنشین در محور برازجان - شیراز خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، احسان ایزدپناه صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی تماس مرکز کنترل و هماهنگی عملیات مبنی بر سقوط یک خودرو در دره بلافاصله تیم‌های عملیاتی پایگاه امداد و نجات بین شهری دریاقلی به محل اعزام شد.
وی اضافه کرد: پس از حضور در صحنه نسبت به ارزیابی حادثه اقدام و با توجه به تعداد بالای مصدومان درخواست آمبولانس کمکی از اورژانس و پایگاه زیارت شد.

hadese1
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر تصریح کرد: متأسفانه یک دستگاه پراید از ارتفاع ۳۰ متری به دره سقوط کرده بود که ۶ سرنشین آن شامل سه خانم و سه نوزاد سه قلو دو ماهه دچار تروما شده و پس از رهاسازی در خودرو با آمبولانس‌های اورژانس و هلال احمر به بیمارستان شهید صادق گنجی انتقال داده شدند.
ایزدپناه خاطرنشان کرد: این حادثه در ۳۰ کیلومتری جاده برازجان-شیراز رخ داد.
رییس اورژانس ۱۱۵ و فوریت های پزشکی شهرستان دشتستان درخصوص این حادثه بیان کرد: با پیگیری های صورت گرفته از بیمارستان شهید صادق گنجی علی رغم تلاش همه جانبه کادر درمانی، 2 نفر از سه قلوهای مصدوم فوت نمودند.
حمیدرضا شبانکاره فرد افزود: یک کودک دیگر در بخش مراقب های ویژه نوزادان بیمارستان بستری و حال عمومی ۲ نفر دیگر از ۳ سرنشین خودرو خوب گزارش شده است و یک نفر دیگر نیز در مراقب های ویژه بزرگسالان بستری می باشد.

 

استان بوشهر

Template Design:Dima Group