سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 | Tuesday 7 May 2024

فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: عوامل این فرماندهی سه شناور حامل ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب های سرزمینی استان بوشهر در نوار ساحلی خلیج فارس توقیف کردند.

به گزارش دیارجنوب ، سرهنگ " عبدالله خسروی " روز جمعه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با رصد و اشراف اطلاعاتی و اقدامات هدفمند عملیاتی، مرزبانان استان بوشهر موفق شدند ۳ فروند شناور حامل کالای قاچاق را توقیف کنند.

وی افزود: از شناورهای توقیف شده انواع کولر گازی، لوازم خانگی، وسایل و غذای حیوانات، جارو برقی، گردو. و صدها قلم دیگر کالای قاچاق کشف شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر یادآور شد: در همین رابطه پرونده کالاهای قاچاق توقیفی به همراه پنج نفر متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

خسروی ادامه داد: رصد و پایش شناورها در خلیج‌ فارس و نوار ساحلی استان بوشهر در راستای برخورد با قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر بجد در حال انجام است.

وی از افزایش تجهیزات و ناوگان این مجموعه برای حضور در اعماق مختلف دریایی خبر داد و بیان کرد: مرزبانان با تلاش شبانه‌روزی و با مشارکت مردم با هرگونه ناهنجاری برخورد می‌کنند.

خسروی افزود: افتخار مرزبانان خدمت به مرزنشینان و استیفای حقوق آنها است و در این راستا ضمن مبارزه با قاچاق و حمایت از تولیدات داخلی ، با قاطعیت و هماهنگی مقام قضایی با متخلفان برخورد می‌شود.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group