پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403 | Thursday 9 May 2024

در آیتم پنجشنبه‌های انتخاباتی این هفته به جلساتی که کاندیداهای مطرح در نقاط مختلف دشتستان برگزار کرده‌اند و همچنین سایر اخبار و حواشی انتخاباتی می‌پردازیم.

به گزارش دیارجنوب، تنور انتخابات در حال گرم شدن است و رد پای لیدر ها کم‌کم در حال پیدا شدن است.

بر اساس شنیده‌ها با توجه به عدم حضور دکتر دهقان فرد این هفته در شهرستان وی به‌صورت تلفنی با طرفداران خود در ارتباط بوده است.

طبق شنیده‌ها دکتر رضایی این هفته جلساتی در بخش‌های مختلف شهرستان برگزار نموده که طبق شنیده‌های دیارجنوب دریکی از این جلسات در منزل سالاری پسرعموی استاندار سابق در شهر شبانکاره برگزارشده و قول همکاری نیز در این جلسه بین طرفین ردوبدل شده است. باید منتظر ماند و دید که درنهایت پای استاندار سابق بوشهر نیز به انتخابات بازخواهد شد یا خیر؟

طبق شنیده‌ها در این هفته محمدحسین ستوده دیگر کاندیدای جبهه انقلاب جلسات متعددی را در نقاط مختلف دشتستان برگزار کرد که حاصل آن رشد آرای ایشان در بخش مرکزی بوده است.

در هفته گذشته طبق شنیده‌ها اسماعیل ضیاء نیز جلساتی را در بخش‌های سعدآباد و مرکزی برگزار نموده است.

لیدر های اصلاحات نسبت به قبل فعال‌تر شده‌اند و در این مسیر عده‌ای از آن‌ها که البته سنتی‌تر هستند طوری که طبق شنیده‌ها این لیدرها گرد جوانشیر کدخداپور جمع گردیده‌اند وعده‌ای در کنار نوروزی قرارگرفته‌اند.

طبق شنیده‌ها خبرهایی طی چند روز گذشته دهان‌به‌دهان چرخید که برخی از بخشداری‌ها و دهیاری‌ها تبدیل به حیاط‌خلوت تعدادی از کاندیدا شده‌اند و حتی برخی از بخشداران و دهیاران رسماً به نفع تعدادی از کاندیدا فعالیت می‌کنند که البته این خبر به‌صورت جدی از سوی فرمانداری دشتستان تکذیب شد.

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر بابیان اینکه تخلفات انتخاباتی در کمیسیون تخصصی پیگیری می‌شود، تصریح کرد: دولت در انتخابات هیچ کاندیدایی ندارد و همه دستگاه‌ها نسبت به تبیین شرکت مردم در انتخابات تلاش کنند.

سعید حیدری ضمن تأکید بر رعایت اصل بی‌طرفی و جانب‌داری از کاندیداها از همه مسئولین خواست این موضوع را موردتوجه قرار دهند و چنانچه مدیری در این خصوص تخطی نماید مطابق قانون برخورد خواهد شد.

وی همچنین بابیان ضرورت توجه کلیه داوطلبان به مهلت قانونی تبلیغات بیان داشت: تبلیغات پیش از موعد داوطلبان رصد می‌شود؛ گزارشات دریافتی در هیئت استانی بررسی تبلیغات بررسی و مطابق قانون پیگیری خواهد شد.

 

خبر مرتبط:

 ایستگاه نهم پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان_ (۱۴۰۲/۰۹/۲۳)

 قطار پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان در مسیر اسفند به ایستگاه هشتم رسید... (۱۴۰۲/۰۹/۱۶)

 هفتمین سری از پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان-در مسیر اسفند... (۱۴۰۲/۰۹/۰۹)

 سری ششم پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان – پیش به‌سوی انتخاباتی پرشور ...(۱۴۰۲/۰۹/۰۲)

 پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان در ایستگاه پنجم - در مسیر بهارستان ...(۱۴۰۲/۰۸/۲۵)

 سری چهارم پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان-در مسیر اسفند... (۱۴۰۲/۰۸/۱۸)

 پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان-در مسیر انتخابات... (۱۴۰۲/۰۸/۱۱)

پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان-در مسیر اسفند... (۱۴۰۲/۰۸/۰۴)

پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان (۱۴۰۲/۰۷/۲۷)

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group