شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به تامین شکر مورد نیاز در بازار گفت: ۲۲۵ تن شکر سفید برای مصرف خانوار استان تخصیص داده شده است.

به گزارش دیارجنوب به نقل از فارس، سید محمد جعفری سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی مازندران، درباره تخصیص سهمیه ۲۲۵ تن مرحله اول شکر فله مصرف خانوار استان اظهار کرد: قیمت مصوب برای فروش به مصرف کننده به ازای هر کیلوگرم 28 هزار تومان است.

وی با بیان اینکه حداکثر سهمیه خرید برای هر نفر به میزان سه کیلوگرم است،گفت: در مکان‌های توزیع شکر، نصب بنر و درج عبارت تنظیم بازار و قیمت مصرف کننده الزامی است.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی مازندران اظهار کرد: اعلام لیست مباشران دریافت کننده و لیست خریدار توسط عاملان فروش به همراه اطلاعات ثبت شده شکر به مدیریت بازرسی و نظارت جهاد کشاورزی استان جهت رصد و پایش ضروری است.

جعفری افزود: نظارت و بازرسی از روند توزیع با قیمت مصوب و میزان در نظر گرفته شده به عهده مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان است و در هر مرکز توزیع استقرار بازرسان بسیج و همکاران جهاد کشاورزی آن شهرستان برای صحت توزیع ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: حداکثر مهلت جذب سهمیه تخصیصی شکر تا ۲۰ آبان ماه امسال است و در صورت جذب نشدن سهمیه آن شهرستان به شهرستان‌هایی که جذب کامل انجام دادند تخصیص خواهد یافت.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group