شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

علیرضا بخت پارا تکواندوکار ملی پوش ایران که موفق به کسب مدال نقره در رقابت‌های پارا آسیایی هانگژو شد در فرودگاه بوشهر مورد استقبال مردم و مسئولان استان بوشهر قرار گرفت.

به گزارش دیارجنوب ، علیرضا بخت پارا تکواندوکار ملی پوش ایران که در رقابت‌های پارا آسیایی به مدال نقره وزن منفی 80 کیلوگرم دست یافت امشب مورد استقبال مسئولان استان بوشهر قرار گرفت.

با حضور مسئولین ورزش و جوانان ، سرپرست اداره کل بهزیستی استان بوشهر، معاون فرماندار شهرستان دشتستان ، شهردار برازجان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، مربیان و ورزشکاران هیئت تکواندو و قشرهای مختلف مردم از علیرضا بخت ملی‌پوش مدال‌آور بوشهری در مسابقات پارا آسیایی هانگژو در فرودگاه بین‌المللی شهدای بوشهر استقبال شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر در این آیین از تلاش این مدال‌آور استان تقدیر کرد و اظهار داشت: علیرضا بخت با تلاش و سخت‌کوشی به مدال نقره این رقابت‌ها رسید هر چند می‌توانست رنگ این مدال طلایی باشد.

esteghbal bakht hangzho 1

هدف بزرگ علیرضا بخت کسب مدال در پارا المپیک پاریس است

یاسر جمالی افزود: بی‌شک هدف بزرگ علیرضا بخت کسب مدال در پارا المپیک پاریس است که با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر شرایط آماده‌سازی این ورزشکار تا پیش این مسابقات فراهم می‌شود.

علیرضا بخت نیز سطح رقابت‌های مسابقات پارا آسیایی هانگژو را بالا عنوان کرد و گفت: در فینال اگر شرایط داوری خوب بود می‌توانستم مدال ارزشمند طلا را کسب کنم‌.

esteghbal bakht hangzho 1

عازم مسابقات جهانی گراندپری منچستر خواهم شد

وی اضافه کرد: در یک ماه آینده نیز عازم مسابقات جهانی گراندپری منچستر خواهم شد که امیدوارم در این رقابت نشان طلای مسابقات را کسب کنم

گزارش خبرگزاری تسنیم حاکی است 8 ورزشکار ملی پوش استان بوشهر همراه با کاروان ایران راهی مسابقات پاراآسیایی هانگژو شدند که تاکنون 6 مدال رنگارنگ کسب کرده‌اند.

esteghbal bakht hangzho 1esteghbal bakht hangzho 1

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group