پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403 | Thursday 9 May 2024

درحالی‌که همه کاندیداهای دشتستان لیدرهای خود را انتخاب کرده‌اند برخی از کاندیداهای جوان خود را در بین مردم جا کرده و برای برهم زدن معادلات در انتخابات برنامه‌های منسجمی دارند.

به گزارش دیارجنوب، دشتستان به‌عنوان بزرگ‌ترین شهرستان دشتستان همواره در انتخابات کاندیداهای بسیاری را برای حضور در انتخابات معرفی کرده است و این دوره هم شاهد حضور کاندیداهای با برنامه‌های منسجم هستیم.
طی دو مرحله دیگر نیز اسامی کاندیداها در طول هفته آینده و 19 بهمن‌ماه اعلام خواهد شد و احتمالاً چهره‌های شاخصی که مردم به دنبال تأییدیه آن‌ها هستند نیز در روزهای پایانی اعلام خواهد شد.
شنیده‌های دیارجنوب حاکی است که محمد مشتاقی از چهره‌های انقلابی، مذهبی و طلبه جوان که دانشجوی دکترای روابط بین‌الملل است در شهرها و روستاهای دشتستان از جمله برازجان، آبپخش و شبانکاره تاکنون لیدرهای قوی را انتخاب کرده است.
مشتاقی که به مسائل دشتستان کاملاً واقف بوده آشنایی به مسائل کلان کشور و حتی در امور بین‌الملل ازجمله خصوصیات خاص او بوده و همین موضوع می‌تواند برگ برنده او در کورس رقابت با کاندیداهای دیگر باشد تا جایی که بتوان بعد از رضایی از وی به‌عنوان رقیب اصلی نام برد.

طبق شنیده‌های دیارجنوب، یکی از کاندیداهای دشتستان در جلسه‌ای در برازجان قول اشتغال همه افراد جوان حاضر در جلسه در پتروشیمی آینده دشتستان را داده و طبق شنیده‌ها حتی اسامی و تلفن به همراه مدرک آن‌ها را ثبت‌ کرده است.
شنیده‌های دیارجنوب حاکی است در شهر سعدآباد یکی دیگر از کاندیداها برای جذب لیدر ماشین خود را در اختیار این شخص قرار داده ولی در جذب آن ناکام بوده گویا ماشین این کاندید پراید بوده و به مذاق آن شخص خوش نیامده است.
در سری قبل پنجشنبه‌های انتخاباتی شنیده‌ها حاکی بود یکی از کاندیداها به دنبال جذب لیدر یکی دیگر از کاندیداها بوده به نظر می‌رسد این مطلب به مذاق آن کاندیدا خوش نیامده و این مطلب را سعی در تخریب آن کاندیدا توصیف کرده‌اند.
خلیل رضایی رئیس هیئت نظارت شورای نگهبان در استان بوشهر با اشاره به اینکه روند بررسی صلاحیت‌ها در شورای نگهبان ادامه داشته و احتمال تغییر وضعیت فعلی وجود دارد.، اظهار داشت: تاکنون بیش از ۵۶ درصد داوطلبان این دوره مجلس در استان تأییدشده‌اند، که نسبت به ادوار گذشته رشد قابل‌توجهی داشته است.
اکبر پورات رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با اعلام خبر اینکه چهار کانال تلویزیونی ویژه انتخابات در این استان راه‌اندازی می‌شود اظهار داشت: در حوزه انتخابیه دشتستان کانال تلویزیونی «نخلستان» راه‌اندازی می‌شود.
رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر یادآور شد: معتقد به شور انتخاباتی در جامعه هستیم، اما درصورتی‌که به نام شور انتخاباتی نامزدی بخواهد اقدام به تبلیغات زودهنگام کند، تذکر خواهیم داد.
وی گفت: در روز ۱۹ بهمن‌ماه لیست نهایی داوطلبین تأیید صلاحیت شده منتشر می‌شود.

 

خبر مرتبط:

چهاردهمین سری پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب / حضوری متفاوت از کاندیدای جدید در دشتستان... (۱۴۰۲/۱۰/۲۸)

سری سیزدهم از پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان ... (۱۴۰۲/۱۰/۲۱)

دوازدهمین سری پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان ... (۱۴۰۲/۱۰/۱۴)

 سری یازدهم از پنجشنبه های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان ... (1402/10/07)

دهمین سری از پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان_ (۱۴۰۲/۰۹/۳۰)

 ایستگاه نهم پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان_ (۱۴۰۲/۰۹/۲۳)

 قطار پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان در مسیر اسفند به ایستگاه هشتم رسید... (۱۴۰۲/۰۹/۱۶)

 هفتمین سری از پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان-در مسیر اسفند... (۱۴۰۲/۰۹/۰۹)

 سری ششم پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان – پیش به‌سوی انتخاباتی پرشور ...(۱۴۰۲/۰۹/۰۲)

 پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان در ایستگاه پنجم - در مسیر بهارستان ...(۱۴۰۲/۰۸/۲۵)

 سری چهارم پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان-در مسیر اسفند... (۱۴۰۲/۰۸/۱۸)

 پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان-در مسیر انتخابات... (۱۴۰۲/۰۸/۱۱)

پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان-در مسیر اسفند... (۱۴۰۲/۰۸/۰۴)

پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان (۱۴۰۲/۰۷/۲۷)


.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group