دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

استاندار بوشهر از آغاز محدودیت‌های تردد در استان خبر داد و گفت: از امروز همه ورودی‌های استان بوشهر به مدت چهار روز بسته خواهد بود.

رییس بهزیستی شهرستان کنگان از توزیع ۷۵۰بسته معیشتی در طول ماه مبارک رمضان بین خانوارهای مددجوی این سازمان در سطح شهرستان خبر داد.

فرماندار شهرستان دیّر از توزیع دو هزار و ۵۰۰ بسته کمک معیشتی شورای راهبردی پتروشیمی‌ها به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی این شهرستان خبر داد.

تنبلی چشم یا آمبلیوپی نوعی اختلال است که دید را کاهش می دهد وپیشرفت آن باعث کم بینایی یا نابینایی می شود. ازآنجایی که امبلیوپی بیماری به علت ظاهر سالم چشم قابل تشخیص نیست وتنها راه پیشگیری از تنبلی چشم، تشخیص بموقع عوامل ایجاد کننده ان است.

سامانه نوبت دهی اینترنتی خدمات قضائی برای پاسخگویی غیرحضوری و نوبت دهی اینترنتی خدمات قضائی راه اندازی شده است.

طی روزهای اخیر برخی افراد در فضای مجازی مطالبی را در مورد اجرای یک پروژه تجاری(کلان) نمايشگاهي گردشگری و فرهنگی در محدوده منطقه ویژه اقتصادی بوشهر که حالا در محدوده منطقه آزاد قرار گرفته منتشر کرده و این نوع واگذاری زمین را نوعی رانت دانسته‌اند که در این زمینه توضیحاتی ارائه می‌شود.

نقص فنی باعث شد پرواز دیشب تهران-بوشهر،پس از حدود نیم ساعت به فرودگاه مهرآباد تهران بازگردد.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با اشاره به بستری بودن 346 نفر در بخش‌های کرونایی گفت: کرونا جان 4 بوشهری دیگر را گرفت.

رئیس اداره ورزش و جوانان گناوه گفت: عبدالرضا نوحه خوان ورزشکار و قهرمان سابق پرافتخار دوومیدانی این شهرستان در حکمی به‌عنوان عضو کمیته پرش‌ها این فدراسیون منصوب شد.

استاندار بوشهرگفت: در راستای مدیریت تامین مرغ، خروج مرغ زنده از این استان با هر عنوانی ممنوع است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه تابستان سختی در حوزه تأمین آب در پیش‌روی استان بوشهر قرار دارد گفت: تنها راه گذر از کم‌آبی در استان بوشهر مدیریت مصرف آب در شهرها و روستاهای استان است.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group