چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 | Wednesday 15 May 2024

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با بیان اینکه 2 هزار و 357 معلم در استان حامی فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت هستند گفت: به مناسبت گرامیداشت روز معلم از مقام شامخ معلمان حامی طرح اکرام ایتام و محسنین این نهاد تجلیل خواهد شد.

به گزارش دیارجنوب، عباس روشن در آستانه فرا رسیدن روز معلم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد و معلم اخلاق استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک روز معلم اظهار داشت: معلمان و جامعه فرهنگی همواره در ترویج فرهنگ کمک به ایتام و نیازمندان پیشگام بوده اند.
مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در ادامه بیان کرد: با آغاز طرح اکرام و ایتام در کمیته امداد، معلمان در سوق دادن دانش آموزان و خانواده آنها به این امر خدا پسندانه بازوهای قوی برای کمیته امداد بوده اند.
روشن خاطر نشان کرد: تاکنون 2 هزار و 357 معلم در استان با طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان همکاری بسیار خوبی دارند و به صورت ماهانه از فرزندان ایتام و محسنین حمایت می کنند.

moalem b
وی افزود: همچنین آموزگاران، دبیران و اساتید دانشگاه بعنوان قشر فرهیخته فرهنگی حمایت بیش از 3400 فرزند ایتام و محسنین را پذیرفته و در قالب حامیان حقیقی و حقوقی مراحم ارزشمند خود را به حساب مستقیم فرزندان واریز می نمایند.
مدیر کل کمیته امداد استان اعلام کرد: با فرا رسیدن هفته معلم که از 12 تا 18 اردیبهشت ماه آغاز می شود پویش حامی یابی همدلانه در بین جامعه فرهنگیان با هدف تجلیل از حامیان فرهنگی و نیز توسعه و ترویج فرهنگ انفاق و نوع دوستی همزمان با سراسر کشور در استان اجرا خواهد شد.
روشن با بیان اینکه همه افراد نوع دوست و نیکوکار می توانند در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت کنند، گفت: در حال حاضر بیش از 7800 فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان و مشمول طرح اکرام می باشند، که از سوی حامیان و خیرین حمایت می شوند.
مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در پایان ضمن تاکید بر پرداخت مستقیم کمک های حامیان به حساب فرزندان معنوی گفت: علاقه مندان به این طرح با مراجعه به سایت emdad.ekram.ir یا ادارات 19 گانه کمیته امداد در سراسر استان و یا تماس با شماره تلفن 07733320719 می توانند عضویت خود را در این طرح به ثبت برسانند و فرزند معنوی را به دلخواه خود انتخاب نمایند.
/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group