پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

مدیر کل ثبت احوال استان بوشهر گفت: کاهش نرخ رشد جمعیت به کمتر از یک درصد پس از پنجاه سال، زنگ خطر را برای استان و کشور به صدا درآورده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: تلاطم خلیج فارس و خیزش گرد و خاک در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در ساعت‌هایی از ظهر و عصر در ساحل و فراساحل این استان پیش‌‏بینی می‏‌شود.

مدیر تاکسیرانی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندر بوشهر گفت: فاز نخست تجهیز تاکسی‌های شهر بوشهر به دستگاه کارتخوان آغاز شد و در این مرحله ۷۰ خودرو به این امکان مجهز می‌شوند.

استاندار بوشهر و جمعی از مسئولین استان از کارخانه آهک ساروج لیان خلیج فارس بازدید کردند.

رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه گفت: دومین محموله شیشه ساختمانی به وزن یکهزار و ۳۵۰ تن از این بندر به کشور قطر صادر شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: مسافر متخلف که لاشه شکار غیرمجاز به همراه داشت در فرودگاه بین المللی بوشهر دستگیر شد.

فاز اول طرح تولید فروسیلیسیم شرکت تجارت و توسعه مواد معدنی امید لیان در شهرک صنعتی خورموج آغاز شد.

بمناسبت هفته معلم مراسم تجلیل از معلمان دبستان هیات امنایی شهید جاوید کازرونی برازجان برگزار شد.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با اشاره به بستری بودن 309 نفر در بخش‌های کرونایی گفت: کرونا 4 خانواده بوشهری دیگر را داغدار کرد.

رئیس مرکز اقیانوس شناسی بوشهر گفت: با هدف ارتقای سطح طرح های تحقیقاتی و محیط زیست دریایی محل استقرار دائمی شناور کاوشگر خلیج فارس به بندر بوشهر انتقال یافت.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با توقیف یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس در شهرستان دیلم، ۱۳۳ کیلوگرم تریاک از آن کشف شد.
به گزارش دیارجنوب، سرهنگ حیدر سوسنی روز سه‌شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان با انجام تحقیقات در اجرای طرح برخورد با توزیع کنندگان و قاچاقچیان مواد مخدر با ایجاد چتر اطلاعاتی از انتقال محموله مواد مخدر از طریق زمینی به شهرستان دیلم و استان‌های جنوبی مطلع شدند.

kashf mavadmokhader
وی بیان کرد: ماموران پلیس مواد مخدر با حضور در آن شهرستان و رصد دقیق راه‌های ارتباطی منتهی به استان خوزستان و با همکاری ماموران پلیس دیلم و گناوه در یک عملیات غافلگیرانه خودرو حامل مواد مخدر را شناسایی و متوقف کردند.
سوسنی ادامه داد: در بازرسی از خودرو توقیفی ۱۳۳ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.
وی افزود: در این ارتباط یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد./ ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group