سه شنبه 25 ارديبهشت 1403 | Tuesday 14 May 2024

کاپیتان تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: هواداران، ما را در دیدار با استقلال خوزستان تنها نگذارند و امیدوارم با حمایت خوب مردم شهر جم و استان بوشهر بتوانیم با نمایش یک بازی جذاب به پیروزی برسیم و هواداران‌مان را شاد کنیم.

بخشدار آبدان گفت: از آنجایی که مقیاس زلزله کم و 3.5 ریشتر و عمق آن هم زیاد و در 20 کیلومتری زمین رخ داد ، خوشبختانه هیچ گونه خسارت جانی و مالی به همراه نداشت.

رئیس اداره آموزش و پژوهش حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: در روز طبیعت (13 فروردین) 30 هزار کیسه زباله زیست تجزیه پذیر و بروشور آموزشی میان گردشگران طبیعت در این استان توزیع شد.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از ادامه فعالیت سامانه بارشی در استان بوشهر خبرداد و گفت: ارتفاع موج دریای خلیج فارس در سواحل استان بوشهر اکنون ۱۸۰ سانتیمتر است و از فردا ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان گناوه گفت: ۵۰۰ تخته پتو برای سیل‌زدگان استان فارس ارسال و 18 نجاتگر و غواص نیز به مناطق سیل‌زده استان لرستان اعزام شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از اسکان بیش از 494 هزار مسافر نوروزی در مدارس استان بوشهر خبرداد.

معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: یک واحد کبابی در بندر دیر که کباب غیربهداشتی تهیه و عرضه می‌کرد پس از طی مراحل قانونی پلمپ و تعطیل شد.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: فعالیت سامانه بارشی در قسمت‌های جنوبی استان بوشهر تا فردا ادامه دارد.

حسن روحانی رئیس جمهوری در تماس تلفنی با استاندار بوشهر، آخرین وضعیت مقابله با سیلاب در این استان را جویا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: فردی که با یک قبضه اسلحه شکاری سوزنی به سمت مغازه‌ای در شهر برازجان تیراندازی کرده بود خود را تسلیم پلیس کرد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان بوشهر از نجات فرد گرفتار در کوه‌های خاییز تنگستان خبر داد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group