پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

 شهردار برازجان از آغاز قانونی طرح تعریض پل والفجر و پایان انتظار چندین ساله برای اصلاح مسیر خروجی برازجان به سمت اهرم خبر داد.

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی رنگ آورده است: وقوع رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید و احتمال وقوع تگرگ فردا (۲ خردادماه) برای شمال آذربایجان شرقی و اردبیل پیش‌بینی می‌شود.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از صدور ۲۰ هزار و ۴۷۹ جریمه ۵۰۰ و ۲۰۰ هزار تومانی برای عدم رعایت محدودیت‌هایی کرونایی در این استان خبر داد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر گفت: بیش از ۳ هزار کارت هوشمند سوخت شهروندانی که رمز کارت خود را فراموش کرده‌اند در منطقه بوشهر بازیابی شد.

رئیس مرکز بهداشت استان بوشهر با اشاره به اجرا طرح واکسیناسیون در استان گفت: تاکنون ۲۷ هزار و ۱۱۳ نفر در استان بوشهر واکسن کرونا دریافت کرده‌اند و این مهم در قشرهای مختلف بر اساس سند ملی واکسیناسیون ادامه دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: ٢٠٠ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض و ٣١ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال مجدد به مال سوختگان بازار دیلم اختصاص داده شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: با شکایت این اداره کل، استحصال زمین از دریا در خور سلطانی بوشهر متوقف شد.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: یکی از مصوبات جلسات ممنوع التریبون بودن کاندیداهای شوراهای شهر و روستا در برنامه‌های دفاع مقدس است که این مساله به صداسیما و نیروهای مسلح اعلام شده است.

استاندار بوشهر تاکید کرد: بر ورودی‌های عسلویه و کنگان از سمت استان‌های هرمزگان و فارس، با جدیت نظارت شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته با آغاز دور جدید گرما در این استان، دمای هوا در شهر برازجان به ۴۸ درجه و چهار شهر دیگر به ۴۵ درجه سانتیگراد رسید.

تجهیزات لجستیکی شامل جرثقیل، خودرو عملیاتی و نرم افزارهای کمک کننده به روند تخلیه و بارگیری با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان اعتبار روز شنبه در آیینی با حضور مسوولان محلی دربندر بوشهر به بهره ‎‏برداری رسید.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group