پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

فرماندار عسلویه استان بوشهر گفت: حادثه ترکیدگی خط انتقال اکسیژن به ۲ شرکت پتروشیمی در این شهرستان باعث فوت یک نفر و سوختگی دو نفر دیگر از کارکنان شد.

مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر از تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی شهرداری‌های استان بوشهر خبر داد.

مشاور وزیر و مجری سامانه‌های آبیاری نوین وزارت جهاد کشاورزی گفت: طرح آبیاری نوین در نخیلات در منطقه سعدآباد شهرستان دشتستان در حال تکمیل شدن است.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در سال جاری پیش بینی می‌شود 27 واحد صنعتی غیر فعال در استان به چرخه تولید بازگشته و احیاء شوند.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از بروز پدیده گرد و خاک در برخی نقاط استان خبر داد و گفت: خلیج فارس متلاطم است.

دو قایقران بوشهری به نخستین مرحله اردوی تیم ملی آب‌های آرام برای شرکت در مسابقات آسیایی دعوت شدند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی استان بوشهر از نصب چهارمین الکتروپمپ  ایستگاه پمپاژ شهید زارع در روستای کلل دشتستان بمنظور افزایش راندمان آبیاری نخیلات خبر داد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: روزهای چهارشنبه و پنجشنبه این هفته نسبت به اختلال موقت در تردد و فعالیت‏‌های دریایی این استان هشدار داده می‏‌شود.

فرمانده پایگاه حفاظت منابع آبزیان دیلم گفت: بیش از نیم تن میگو که به صورت غیرمجاز در استان خوزستان صید شده بود، در ورودی این شهر کشف شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: در فاز دوم طرح لایروبی بندر بوشهر عمق آب دریا ان‌شاءالله به ۱۴ متر افزایش می‌یابد و امکان تردد کشتی‌های قاره‌پیما ۵۰ هزار تنی فراهم می‌شود.

استاندار بوشهر گفت: با توجه به اینکه براساس مصوبه هیات دولت شناورهای فلزی باید جایگزین شناورهای سنتی باری و سفاری چوبی و فایبرگلاس شوند، در این سهمیه سوخت یارانه‌ای این شناورها در این استان که نسبت به اجرای این مصوبه اقدام نکرده‌اند، حذف می‌شود.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group