پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

رئیس حوزه هنری بوشهر گفت: مجموعه پویانمایی «داستان‌های شهاب» با موضوع مسائل زندگی روزمره منتشر می‌شود.

طی حکمی از سوی محمد علی موحدی کرمانی رئیس شورای وحدت اصولگرایان کشور، رئیس، نائب رئیس، دبیر و اعضای شورای وحدت اصولگرایان استان بوشهر انتخاب شدند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان‌های گناوه و دیلم با وجود رشد اقتصادی و افزایش جمعیت فاقد امکانات و زیرساخت‌های متناسب با این رشد هستند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با اشاره به بستری بودن 315 نفر در بخش‌های کرونایی گفت: کرونا در استان بوشهر یک قربانی دیگر گرفت.

مراسم گرامیداشت روز بسیج عشایر به همت سازمان بسیج عشایری استان بوشهر در سپاه امام صادق علیه السلام این استان برگزار شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهرگفت: یک کشتی تجاری با ظرفیت ۳۱ هزار تن برنج وارداتی تایلندی برای تخلیه در اسکله بندر بوشهر پهلو گرفت.

مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی استان بوشهر گفت: بمنظور افزایش راندمان آبیاری نخیلات یک الکتروپمپ جدید به ایستگاه پمپاژ شهید زارع در روستای کلل دشتستان اضافه شد.

اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر اعلام کرد: تبلیغ مراکز غیرمجاز برای برگزاری و اجرای تور‌های گردشگری از قبیل تور با واکسن کرونا غیر قانونی است.

مدیر کل ثبت احوال استان بوشهر گفت: کاهش نرخ رشد جمعیت به کمتر از یک درصد پس از پنجاه سال، زنگ خطر را برای استان و کشور به صدا درآورده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: تلاطم خلیج فارس و خیزش گرد و خاک در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در ساعت‌هایی از ظهر و عصر در ساحل و فراساحل این استان پیش‌‏بینی می‏‌شود.

مدیر تاکسیرانی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندر بوشهر گفت: فاز نخست تجهیز تاکسی‌های شهر بوشهر به دستگاه کارتخوان آغاز شد و در این مرحله ۷۰ خودرو به این امکان مجهز می‌شوند.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group