شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

کارشناس داوری عرب‌زبان در برنامه تلوزیونی اعلام کرد که در صحنه گل سوم قطر به ایران تقلب صورت گرفته است.

به گزارش دیارجنوب به نقل از "ورزش سه"، کارشناس داوری عرب زبان در گفت‌وگویی با "برنامه تلوزیونی نبض بلد" اعلام کرد که گل سوم تیم ملی قطر به ایران آفساید بود و تصاویری که توسط VAR منتشر شد به شکلی نمایش داده شد که به نظر برسد آفساید نبوده است.

او در ادامه صحبت‌هایش هم اعلام کرد که قضاوت‌هایی که در جام ملت‌های آسیا انجام شد با اشتباهات زیادی همراه بوده است و در دیدار نهایی قطر و اردن هم داور مسابقه تصمیمات اشتباه زیادی گرفت و در اکثر صحنه‌ها به سود قطر سوت زد.

کاربران فضای مجازی نسبت به صحبت‌های این کارشناس داوری واکنش‌های جالبی نشان دادند، یکی از کاربران عرب زبان نوشت: "داوری در مسابقات جام ملت‌ها هدفمند بود، ابتدا در بازی با ازبکستان، بعد از آن هم نوبت به ایران و اردن رسید، داوری‌ها در این مسابقات سازمان دهی شده بود و قطر کمیته داوران را به فساد کشیده است"

یکی دیگر از کاربران نوشته بود: "در کمیته داوران چه خبر است؟ قطر با آنها چه کار کرده؟؟؟"

واکنش‌های مشابه نسبت به این کارشناس عرب زبان زیاد بود و قضاوت‌هایی که در 3 دیدار نهایی قطر در مراحل حذفی انجام شد را با شائبه و اتهام‌های فراوانی همراه کرد است.
قطر در بازی فینال مقابل اردن با 3 پنالتی به قهرمانی رسید و طبق نظر کارشناس عراقی تصاویر گل آفساید این تیم مقابل ایران دست کاری شده است و تحت تاثیر تکنولوژی قرار گرفته شده است.

نکته جالب این است که منبع اغلب انتقاد از داورهای جام ملت‌های آسیا منابع قطری بودند، این برنامه از تلوزیون عراق پخش شد و ادعای عجیب را درباره میزبان جام ملت‌های آسیا را مطرح می‌کند، این در حالی است که در تصاویر دیگر مشخص است که گل سوم قطر در موقعیت آفساید به ثمر نرسیده است.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group