جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

رییس بهزیستی شهرستان کنگان از توزیع ۷۵۰بسته معیشتی در طول ماه مبارک رمضان بین خانوارهای مددجوی این سازمان در سطح شهرستان خبر داد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر، رییس بهزیستی این شهرستان از توزیع ۷۵۰بسته معیشتی در طول ماه مبارک رمضان بین خانوارهای مددجوی این سازمان در سطح شهرستان خبر داد.
سهیلا کوهستانی رییس بهزیستی شهرستان کنگان با اجرای پویش ضیافت همدلی رمضان در کنگان عنوان کرد: این پویش با هدف کمک به مددجویان تحت پوشش با محوریت همدلی مردم، موسسات خیریه و بهزیستی برای خدمت‌رسانی با رعایت کرامت انسانی انجام می‌شود و تا پایان ماه مبارک رمضان نیز ادامه دارد.

baste behzistii
کوهستانی افزود: در حال حاضر بیش از۶۵۰ زن سرپرست خانوار و ۱۱۰۰ معلول تحت پوشش بهزیستی در شهرستان کنگان وجود دارد که با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا در تامین معیشت دچار مشکل هستند و پویش همدلی رمضان در راستای تهیه و توزیع اقلام معیشتی، وسایل بهداشتی، درمانی، دارویی و...آغاز شده است.
کوهستانی خاطرنشان کرد: در همین راستا با مشارکت خیرین نیک اندیش و موسسات خیریه وشرکت های پتروشیمی پلی پرو پیلن جم و شورای راهبردی منطقه پارس ۷۵۰ بسته معیشتی درماه مبارک رمضان توزیع شد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group