شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

فرماندار شهرستان دیّر از توزیع دو هزار و ۵۰۰ بسته کمک معیشتی شورای راهبردی پتروشیمی‌ها به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی این شهرستان خبر داد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر، فرماندار شهرستان دیّر در این ارتباط اظهار داشت: در دو سال گذشته با پیگیری‌هایی که انجام شد، شهرستان دیّر هم همچون دیگر شهرستان‌های جنوب استان، از حوزه مسئولیت‌های اجتماعی شورای راهبردی بهره‌مند شد.
وی افزود : با توجه به اینکه بخش عظیمی از کارکنان پتروشیمی‌ها از شهرستان دیّر تأمین می‌شود و از طرفی حجم مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در شهرستان دیّر به نسبت دیگر شهرستان‌ها باید نگاه‌ها به این شهرستان بیشتر باشد.
علی حسنی با تقدیر از ورود شورای راهبردی به موضوع کمک‌های مؤمنانه، ادامه داد: در بحث توانمندسازی و فراهم کردن زمینه اشتغال مددجویان هم باید تلاش کنیم این مهم محقق شود.
کریم علی حسنی خاطر نشان کرد: با توجه به جمعیت زیاد مددجویان کمیته امداد و بهزیستی شهرستان دیّر انتظار داریم این کمک‌ها مستمر باشد و هم اینکه در بحث هم‌پوشانی همه افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی اتفاق بیفتد.

baste behzisti1
امام جمعه بندر دیّر نیز با بیان اینکه امروز یکی از نشانه‌های روزه‌داری بحث کمک‌های مؤمنانه است،گفت:اگر روزه‌داری ما این اثر را نداشته باشد که نسبت به درد و آلام مردم بی‌تفاوت باشیم روزه‌دار واقعی نبوده‌ایم.
حجت‌الاسلام سید علی حسینی افزود: اقدام امروز شورای راهبردی پتروشیمی‌ها مبنی بر توزیع کمک‌های مؤمنانه لبخند شادی بر لبان محرومین و نیازمندان می‌نشاند.
وی اظهار داشت: شهرستان دیّر درگذشته مورد توجه شورای راهبردی نبود و در سال‌های اخیر این عنایت شد که امیدواریم در آینده نسبت به گذشته جبران شود و در زمینه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی کمک شود.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان دیّر نیز گفت: خوشبختانه در شهرستان دیّر وفاق خوبی در بحث کمک‌های مؤمنانه بین خیرین و نهادهای مختلف وجود دارد.
محمد کرمی با بیان کرد در سال‌های اخیر کمک‌های خوب و ارشمندی از طرف شورای راهبردی پتروشیمی‌ها در سر فصل‌های مختلف مشاهده می‌کنیم ،در بحث اهدا تبلت دانش‌آموزی و کمک‌های مؤمنانه قدم‌هایی از سوی شورای راهبردی پتروشیمی‌ها برداشته‌ شده که امیدواریم ادامه داشته باشد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group