پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

نماد بانوی ایثار به پاس ایثارگری‌های بانوان در دفاع مقدس همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر در میدان غدیر بوشهر رونمایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان در پیامی سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت.

استاندار بوشهر از جایگزینی شناور سنتی تجاری با شناور استاندارد فلزی خبر داد و گفت: سوخت یارانه‌ای شناورهای متخلف در استان بوشهر قطع می‌شود.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با اشاره به بستری بودن 291 نفر در بخش‌های کرونایی گفت: کرونا به زندگی ۶ بوشهری دیگر پایان داد.

شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر جدول زمان‌بندی قطعی برق را در این استان منتشر کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: یکی از مشکلات واحد‌های صنعتی به‌ویژه در روز‌های اخیر قطع برق است که حل نشدن آن آسیب جدی به حوزه تولید و اشتغال وارد می‌کند.

مدیر مخابرات منطقه بوشهر گفت: اگر چه حجم سرقت کابل های مخابراتی در استان بوشهر بالاست اما با همکاری نیروی انتظامی به دنبال کاهش حجم این نوع سرقت ها در سطح استان هستیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی گفت: دو نفر در خور کبگان غرق شدند.

مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر پیرو انتشار فیلمی در فضای مجازی از وضعیت سردخانه این مرکز آموزش درمانی جوابیه‌ای صادر کرد.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با اشاره به بستری بودن 287 نفر در بخش‌های کرونایی، گفت: کرونا ۴ بوشهری دیگر را به کام مرگ فرستاد.

شهردار برازجان در پیامی سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group