پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر از افزایش سرعت باد در استان خبر داد و گفت: از فردا دریا مواج و متلاطم می‌شود.

رئیس پلیس فتا استان بوشهر از دستگیری 2 نفر از اعضای باند کلاهبرداری خبر داد و گفت: این افراد بصورت حرفه ای و ماهرانه در امر خرید و فروش رمز ارز دیجیتال فعالیت داشته و از این طریق اقدام به کلاهبرداری می کردند.

رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: طرح نمایان‌‎سازی ماشین‌آلات کشاورزی با هدف ارتقای ایمنی تردد و آموزش رانندگان در این استان آغاز شد.

آبشخور طبیعی حیات وحش حاشیه منطقه حفاظت شده حله شهرستان بوشهر که محل زادآوری پرندگان است، احیاء شد.

کارشناس مرکز فراهم آوری اعضا پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: سومین اهدا عضو استان بوشهر در سال ۱۴۰۰ با رضایت خانواده نوع‌دوست و ایثارگر جوان ۳۳ ساله برازجانی انجام شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان بوشهر با اشاره به فراهم شدن زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات به صورت الکترونیک گفت: در این راستا همه فرمانداری‌های ۱۰ گانه استان بوشهر به فیبر نوری متصل شده است.

بمناسبت هفته معلم مراسم تجلیل از معلمان دبستان دخترانه 13 آبان برازجان برگزار شد.

اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بوشهر در راستای شعار سال "تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" از 3 واحد صنعتی در استان بازدیدکردند.

کارشناس بیماری‌های غیر واگیر شبکه بهداشت و درمان دشتستان از آغاز غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در دشتستان خبرداد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر گفت: در راستای مدیریت بهینه مصرف برق و جلوگیری از خاموشی در فصل تابستان، ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی این استان از اول خرداد ماه تغییر می‌کند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با اشاره به بستری بودن 307 نفر در بخش‌های کرونایی گفت: کرونا بلای جان 5 بوشهری دیگر شد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group