يكشنبه 30 ارديبهشت 1403 | Sunday 19 May 2024

سه شنبه 17 اردیبهشت ماه کمپین چتر ایمنی به میزبانی اداره دارایی و امور مالیاتی برازجان اجرا شد.

به گزارش دیارجنوب، در این مرحله از کمپین که به ابتکار این سازمان و با هدف ارتقاء سطح آمادگی و اشراف کارکنان مجموعه دارایی و امور مالیاتی نسبت به مقابله با مخاطرات و حوادث احتمالی اجرا شد، پس از برگزاری کارگاه آموزشی و ارائه نکات کاربردی در مواجهه با خطرات ناشی از حوادث گوناگون، مانور میدانی نیز برگزار شد.

در خلال این مانور که در راستای برنامه ها و تأکیدات دولت سیزدهم مبنی بر توسعه و رشد آموزش ها در حوزه پدافند غیرعامل برگزار شد، عملیات اطفاء حریق نیز اجرا شد.
گفتنی است کارکنان این اداره با همراهی و مشارکت پویا در این عملیات با اصول مواجهه با حوادث معمول و حریق آشنا شدند.

علی قایدی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری برازجان ضمن تسلیت ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) گفت:« دلیل اینکه در این مرحله از کمپین چتر ایمنی به سراغ آموزش های مربوط به اطفاء حریق رفتیم، ازدحام جمعیت ارباب رجوع در فصول خاصی از سال در این اداره و احتمال بروز حوادثی نظیر حریق، دود گرفتگی و تلفات ناشی از آن است که بحمدالله با مدیریت کارشناسان سازمان آتش نشانی و‌ مشارکت جدی کارکنان سازمان امور مالیاتی با موفقیت به انجام رسید.»

وی ابراز امیدواری کرد که این آموزش ها به ارتقاء سطح آگاهی و آمادگی کارمندان و کارکنان ادارات در مواجهه با حریق و خطرات احتمالی و به حداقل رسیدن خسارات ناشی از حوادث بیانجامد.

گفتنی است در این دوره از کمپین چتر ایمنی که توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری برازجان و به میزبانی اداره دارایی و امور مالیاتی اجرا شد بحرینی ریاست اداره دارایی و امور مالیاتی، محمد بهرانی تنها راست محترم ایستگاه یک و همچنین تیم عملیاتی و آموزشی سازمان نیز حضور داشتند.

kmpn atsh bor dree 1kmpn atsh bor dree 1kmpn atsh bor dree 1kmpn atsh bor dree 1kmpn atsh bor dree 1kmpn atsh bor dree 1kmpn atsh bor dree 1kmpn atsh bor dree 1kmpn atsh bor dree 1kmpn atsh bor dree 1kmpn atsh bor dree 1

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group