دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 | Monday 20 May 2024

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر بیان کرد: وضعیت فاضلاب و عدم‌ حضور دستگاه های خدمات رسان و عدم ارائه خدمات مناسب باعث نارضایتی عموم شهروندان شده است و توجه مسئولان دستگاه های مربوطه را خواستاریم.

 

به گزارش دیارجنوب؛ جهانبخش تل اشکی در نشست با دادستان بوشهر اظهار کرد: اوایل شکل گیری شرکت عمران شهر جدید عالیشهر، شرکت نسبت به طراحی شبکه فاضلاب اقدام کرد، که به علت ایراد دستگاه های نظارتی مبنی بر عدم شرح وظیفه شرکت در این خصوص عملیات اجرایی در این خصوص صورت نگرفت و شرکت مجبور به جمع آوری لوله ها شد.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر اظهارکرد: سال ها است فاضلاب دغدغه مردم و مسؤولان شهر عالیشهر است، زمین رایگان جهت احداث تصفیه خانه در اختیار آب و فاضلاب گذاشته شده و رایزنی با آب و فاضلاب انجام شده و تا مراحل کشوری رفته است و با تامین اعتبار مورد نیاز آمادگی هرگونه همکاری از سوی شرکت عمران عالیشهر جهت برطرف شدن این مشکل وجود دارد.
تل اشکی تصریح کرد: با اهمیت ترین مشکلات این شهر اکنون فاضلاب ، حمل نقل درون شهری و برون شهری است و ایمنی راه های دسترسی به شهر جدید عالیشهر خدمات عمومی روبنایی، فضای آموزشی و فرهنگی، رسیدگی به عدم حضور دستگاه های خدمات رسان که باعث نارضایتی عموم شهروندان شده، از مطالبات به حق مردم است که با عدم ورود دستگاه های متولی، مردم دچار نگرانی هستند.

در راستای این جلسه بازدید میدانی از سایت پسماند و دفن زباله، آرامستان، اراضی تصرفی توسط معارضین و ساخت و ساز های غیر مجاز، فازهای مختلف، مشکلات به وجود آمده از سوی سگ های بلاصاحب، بیمارستان و بررسی آخرین روند پرونده های مذکور مورد بررسی قرار گرفت.
حمید تماری، معاون دادستان بوشهر نیز بر لزوم تعامل شرکت عمران عالیشهر و برطرف شدن موضوعات تاکید کرد.

fzlb bush 1fzlb bush 1

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group