دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

استاندار بوشهر از پرداخت ۲۲۰ میلیارد تومان تسهیلات از سوی بنیاد مستضعفان به طرح‌های محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی استان خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، احمد محمدی‌زاده ظهر امروز در نشست بررسی طرح‌ها با بیان اینکه محرومیت‌زدایی در دستور کار قرار دارد اظهار داشت: در این راستا همکاری نهادها و دستگاه‌های اجرایی از جمله سپاه پاسداران، بسیج سازندگی، بنیاد مستضعفان، قرارگاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام و دیگر نهادها و دستگاه‌های اجرایی ستودنی است.

وی به برنامه‌های بنیاد مستضعفان در توجه به طرح‌های محرومیت‌زدایی در استان بوشهر پرداخت و بیان کرد: در راستای محرومیت‌زدایی این نهاد در سال 1401 بیش از 2 هزار و 228 فقره تسهیلات به مبلغ 220.4 میلیارد تومان پرداخت کرده است.

استاندار بوشهر این تسهیلات را در بخش‌های امور ضروری و معیشتی، کارگشایی، اشتغال‌زایی و تسهیلات تکلیفی حوزه اشتغال دانست و افزود: در این راستا بنیاد مستضعفان 460 فقره وام کارگشایی، امور ضروری و معیشتی به مبلغ 7 میلیارد تومان پرداخت کرده است.

محمدی‌زاده از پرداخت تسهیلات کم بهره اشتغال‌زایی به متقاضیان بوشهری خبر داد و خاطرنشان کرد: این نهاد 5 مورد تسهیلات اشتغال‌زایی به مبلغ 400 میلیون تومان در اختیار جامعه هدف قرار داده است.

وی پرداخت تسهیلات تکلیفی اشتغال‌زایی از سوی بنیاد مستضعفان به جامعه هدف استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: در این حوزه یک‌هزار و 763 فقره تسهیلات اشتغال‌زایی به مبلغ 213 میلیارد تومان پرداخت شد.

استاندار بوشهر اضافه کرد: امسال در حوزه اشتغال ضمن استخدام جوانان استان در دستگاه‌های مختلف اجرایی، اداری و صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، پرداخت تسهیلات کم بهره از محل تبصره 18 قانون بودجه در دستور کار قرار گرفته است.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group