پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

مدیرکل زندان‌های استان بوشهر از آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان خبر داد و گفت: هم‌اکنون ۱۶۷ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد مالی منتظر کمک خیرین و نیکوکاران هستند.

به گزارش دیارجنوب، سیدمحتشم حسینی با اشاره به جشن گل‌ریزان در دیلم اظهار داشت: در این مراسم مردم نیکوکار و خیر دیلم یک‌میلیارد و 700 میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مالی کمک کردند.
وی با قدردانی از همکاری خیرین شهرستان دیلم گفت: در سال قبل با مشارکت مردم نیکوکار استان بوشهر 137 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد مالی با پرداخت بدهی آنان از زندان آزاد شدند و به آغوش گرم خانواده خود برگشتند.
مدیرکل زندان‌های استان بوشهر اضافه کرد: هم‌اکنون 167 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد مالی منتظر کمک خیرین و نیکوکاران هستند.

azadi zendani gheir amd
حسینی حمایت و توجه به خانواده زندانیان را یکی از برنامه‌های مهم اداره کل زندان‌های استان بوشهر دانست و افزود: در دیلم با سرکشی از سه خانواده زندانی ضمن بررسی مشکلات آنان بسته معیشتی و کمک‌های لازم به آنان داده شد.
آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مالی در دستور کار دستگاه قضا
مهدی مهرانگیز هم حبس‌زدایی را از برنامه‌های مهم دستگاه قضا دانست و بیان کرد: در جشن گل‌ریزان همکاری مردم دیلم ستودنی است و در این راستا کمک‌های قابل توجهی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مالی پرداخت شد.
وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی هر ماه با حضور در یکی از شهرستان‌ها ضمن بررسی مشکلات زندانیان و خانواده آنان زمینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مالی با مشارکت مردم فراهم می‌شود. خدمات و تلاش خیرین در عرصه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد کار بسیار مهم و بزرگی محسوب می‌شود.
رئیس کل دادگستری استان بوشهر با بیان اینکه توجه ویژه‌ای برای کاهش جمعیت کیفری در زندان‌های استان بوشهر شده است گفت: قضات، مسئولان دادگاه‌ها و دادستان‌ها در همه نقاط استان بوشهر به‌صورت مداوم از زندان‌ها سرکشی و ضمن توجه به مطالبات زندانیان از همه ظرفیت‌های قانونی برای آزادی آنان استفاده می‌کنند./ تسنیم

 .

استان بوشهر

Template Design:Dima Group