دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

تکه یخ چرخان در منطقه خودمختار مغولستان داخلی در شمال چین؛ پدیده‌ای نادر و طبیعی

جدال مار افعی با مرغ

با پیگیری نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ماشین‌آلات سنگین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(سپاسد) در روستای سیل زده شول استقرار یافت.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر ضمن تشریح ۲ مورد فوتی جدید، گفت: در حال حاضر ۸۵ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

معاون امور توان‌بخشی اداره کل بهزیستی استان بوشهر از شناسایی بیش از 24هزار معلول در استان خبر داد و گفت: از ۵۱۱ نفر مددجوی بهزیستی که در مراکز اقامت دارند تنها ۷۳ نفر به‌صورت خفیف مبتلابه کرونا شدند و تنها دو مورد منجر به مرگ داشتیم.

سرقت گاو صندوق از داخل آپارتمان

فرمانده انتظامی شهرستان دیر گفت: کامیون توقیفی که اعلام کرده بود خودرو پست است، علامت خاصی نداشت. مرسوله‌ها به دست پست رسید و پرونده مقدماتی برای کالاهای مشکوک به قاچاق تشکیل شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: از امروز تشکیل پرونده برای بازسازی و تعمیر خانه‌های آسیب دیده از سیل در دشتستان، گناوه و دیلم آغاز می‌شود.

مریم فرهادی نائب رئیس شورای اسلامی روستای قراول خانه به دلیل برخی مشکلات سیلاب اخیر در این روستا از اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر انتقاد کرد.

رئیس پلیس فتا استان بوشهر در خصوص نگهداری حافظه‌های جانبی و اطلاعات ذخیره شده در سیستم‌ها و تجهیزات دیجیتال هوشمند به شهروندان هشدار داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: سیلاب ۱۶ آذرماه هشت میلیارد تومان به تاسیسات آبرسانی این استان خسارت وارد کرده‌است.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group