چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 | Wednesday 15 May 2024

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دشتستان با اشاره به شناسایی و رفع 11 نقاط حادثه خیز در شهرستان گفت: تقاطع حادثه خیز روستای راهدار با اعتبار 20 میلیارد ریال مرتفع خواهد شد.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و صنایع دستی استان بوشهر گفت: مجوز ایجاد یک مرکز گردشگری و تفریحی در شهر دلوار شهرستان تنگستان از توابع این استان صادر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از کاهش وقوع جرائم خشن خبر داد و گفت: وقوع گروگانگیری، سرقت از بانک و راهزنی در سال ۹۹ صفر بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان "دیلم" از دستگیری 2 سوداگر مرگ و کشف 9 کیلو گرم "تریاک" طی یک عملیات موفق پلیسی خبر داد.

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر گفت:تعداد ۷۶۳ هزار و ۴۸۵ نفر از افراد مشمول در بوشهر برای دریافت کارت ملی هوشمند درخواست داده‌اند که معادل ۹۸.۵ درصد از کل مشمولان دریافت این کارت است و این استان در زمینه درخواست و صدور کارت جایگاه دوم کشور را دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از شناسائی و دستگیری سارقان مغازه طلا فروشی در برازجان کمتر از 8 ساعت پس از وقوع سرقت خبر داد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری دو سارق سابقه دار حرفه‌ای خبر داد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر از تخصیص ۳۷.۲ میلیارد ریال به آسیب دیدگان ناشی از آتش سوزی بازار ساحلی دیلم خبر داد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به محدودیت‌های تردد خودروها گفت: در تردد محدودیت‌های شبانه‌ ۱۱هزار و ۱۸۶ دستگاه خودرو در استان بوشهر اعمال قانون شدند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با اشاره به بستری بودن ۸۷ بیمار در بخش‌های کرونایی، گفت: کرونا ۲ خانواده دیگر در استان بوشهر را داغدار کرد.

معاون اتاق اصناف مرکز استان بوشهر گفت: با هدف به تعادل رسیدن بازار روغن خوراکی در این استان، شیوه عرضه متمرکز کنونی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای که روشی مناسب نیست، باید تغییر کند.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group