چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 | Wednesday 15 May 2024

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی در نقاط سیل‌زده استان بوشهر تعمیر و بازسازی می‌شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر از دستگیری یک گروه از شکارچیان در منطقه شکارممنوع شاهزاده ابراهیم تنگ باهوش حوزه شهرستان تنگستان خبر داد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: مه گرفتگی صبح امروز میزان دید افقی درشهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان این استان را به ۵۰ متر کاهش داد.

مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر از راه اندازی استودیو کشاورز در استان بوشهر برای نخستین بار در کشور خبر داد.

انجمن ستاره‌شناسی بوشهر امشب در شب یلدا به صورت مجازی میزبان ستاره‌شناسان ۲۸ کشور جهان خواهد بود تا آیین کهن ایرانیان را که ریشه در مطالعات نجوم دارد به آنان معرفی کند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر از کاهش ورود مواد مخدر به این استان خبر داد و گفت: در سال گذشته ۲۴ تن مواد مخدر در سطح استان کشف و ضبط شد.

برابر مصوبه ستاد ملي کرونا و فرمانداری دشتستان، تعطیلی مشاغل و منع تردد شب یلدا در شهرستان اجرا می شود.

فرماندار دشتستان گفت: کمیته‌ای یکپارچه تشکیل شده تا همه مشکلات مردم مناطق سیل زده شهرستان بررسی و رسیدگی شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان از اجرای طرح تشدید نظارتی ویژه شب یلدا در شهرستان خبر داد.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهربا اشاره به بستری بودن 80 بیمار در بخش‌های کرونایی، گفت: یک مورد دیگر به جانباختگان کرونا در استان افزود شد.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر گفت: از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور بیش از 115 تن اقلام بهداشتی و تجهیزات پزشکی مقابله با این ویروس از گمرک بوشهر وارد کشور شده است.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group