چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 | Wednesday 15 May 2024

دبیر ستاد مقابله با کرونا در بوشهر گفت: بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا چهار صبح در این استان همچنان ادامه دارد.

تصاویر هوایی از شهر زیبای دالکی کاری از خانه قرآن و عترت ثقلین، هیئت محبین اهل بیت (ع) حسینیه احمدی و گروه سرود فرهنگی هنری نوای حقیقت دالکی با تصویر برداری محمد عرب

رئیس هیات ورزش‌های رزمی استان بوشهر گفت: ۳ ورزشکار بانوی گناوه‌ای که با ارسال ویدئو به کمیته پنجاک سیلات در مرحله اول این رقابت‌هاشرکت کردند، به مرحله نهایی انتخابی تیم ملی بزرگسالان راه‌ یافتند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به وارد مدار شدن ۴۰درصد شبکه فاضلاب بافت تاریخی بوشهر گفت: با تکمیل این پروژه ۲۰هزار انشعاب فاضلاب به ساکنان این بافت با پرداخت تسهیلات واگذار می‌شود.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: رانندگان ۶۹۵ دستگاه خودرو در شهرهای با وضعیت نارنجی این استان به علت رعایت‌نکردن محدودیت‌هایی کرونایی جریمه ۵۰۰ هزارتومانی شدند.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان بوشهر از وجود ۷۵۰ کلاس درس تخریبی در این استان خبر داد.

در پی کاهش محسوس دما در استان بوشهر، دمای بندر امام حسن در شهرستان دیلم صبح امروز به ۲.۲ درجه سلسیوس رسید.

لاله نیکنام ورزشکار دشتستانی در مسابقات کشوری پاورلیفتینگ بانوان موفق به کسب دو مدال طلا و نقره شد.

بمناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه مسجد قرآن بوشهر هیئت محبین اهل بیت(ع) توسط پایگاه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سیاه پوش شد.

رئیس دادگاه شبانکاره دشتستان از برخورد قاطع با فرد یا افراد حادثه آتش‌سوزی مخابرات شبانکاره خبر داد.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از شناسایی و دستگیری ۱۱۷ باند مجرمانه در استان خبر داد و گفت: در حوزه سرقت‌ها ۷۰ درصد از سرقت‌های امسال و ۲۲ درصد از سرقت‌های سنوات قبل در استان بوشهر شناسایی و کشف شده است.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group