چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 | Wednesday 15 May 2024

استاندار بوشهر گفت: با همکاری معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهوری، در تامین آب آشامیدنی روستاها، دستگاه‌های تصفیه و آب شیرین کن مبتنی بر فناوری الکترودیالیز مورد توجه قرار گرفته است و بزودی نصب و راه‌اندازی می‌شوند.

رئیس و سخنگوی شورای شهر بوشهر گفت: یک میدان این شهر به نام مدافعان سلامت و تقاطع غیر همسطح میدان آزادی به نام آزادی نام‌گذاری شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: مرزبانان پایگاه دریابانی گناوه با انجام اقدامات اطلاعاتی و تشدید کنترل نوار ساحلی موفق به شناسایی و توقیف دو فروند شناور باری حامل کالای قاچاق شدند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر گفت: در سال جاری، ۳۷ پروژه اقتصاد مقاومتی با اعتبار هفت هزار میلیارد تومان در استان بوشهر اجرا می‌شود.

نهمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه با هدف توزیع بیش از 300 بسته معیشتی بین نیازمندان در شهرستان دشتستان برگزار شد.

به منظور رعایت فاصله گذاری اجتماعی و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، طرح محدودیت تردد شب یلدا از ساعت 18روز یکشنبه 30آذر توسط پلیس دشتستان در شهر برازجان اجرا شد.

بمناسبت ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، توسط مسئولین شهرستان از پرستاران دشتستانی تجلیل بعمل آمد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: روند کاهش دما تا روز سه شنبه در سطح استان ادامه خواهد یافت.

رئیس اداره امورمعادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: معادنی که راکد و غیر فعال هستند، حداکثر تا یک ماه دیگر فرصت دارند فعال شوند و در صورت غیرفعال بودن، نسبت به سلب صلاحیت آنها از طریق شورای معادن استان اقدام خواهد شد.

رضا صفازاده به عنوان سرپرست جدید تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر منصوب شد.

"عباس جمشیدی" فرماندار شهرستان بوشهر در پيامی فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت زينب کبری(س) و روز پرستار را تبريک گفت.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group