چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 | Wednesday 15 May 2024

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر از تخصیص ۳۷.۲ میلیارد ریال به آسیب دیدگان ناشی از آتش سوزی بازار ساحلی دیلم خبر داد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به محدودیت‌های تردد خودروها گفت: در تردد محدودیت‌های شبانه‌ ۱۱هزار و ۱۸۶ دستگاه خودرو در استان بوشهر اعمال قانون شدند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با اشاره به بستری بودن ۸۷ بیمار در بخش‌های کرونایی، گفت: کرونا ۲ خانواده دیگر در استان بوشهر را داغدار کرد.

معاون اتاق اصناف مرکز استان بوشهر گفت: با هدف به تعادل رسیدن بازار روغن خوراکی در این استان، شیوه عرضه متمرکز کنونی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای که روشی مناسب نیست، باید تغییر کند.

ساختمان و دستگاه سی تی اسکن مجتمع تصویربرداری بیمارستان بقیه الاعظم (عج) شهرستان دیلم استان بوشهر روز سه شنبه در آیینی با حضور مسئولان استان بوشهر به بهره‌برداری رسید.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر گفت: کاربردی شدن این هنر صنعت در زندگی مدرن و امروزی در این استان کلید خورده است و با این رویکرد بیش از یکهزار نفر جذب فعالیت در این عرصه شده‌اند.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از روز جمعه هفته جاری دمای هوا در این استان بین ۵ تا ۱۰ درجه کاهش می‎یابد که در این ارتباط نسبت به سرمازدگی در مزارع و باغ‌های کشاورزی هشدار سطح نارنجی(آمادگی) اعلام می‎شود.

استاندار بوشهر گفت: با همدلی و هماهنگی خوب مجموعه مدیران و نماینده ولی فقیه، سند توسعه دانش بنیان این استان به عنوان نخستین سند در ستاد راهبردی نقشه جامعه علمی کشور مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان گفت: کارشناسان محیطی شبکه بهداشت و درمان این شهرستان یک کارگاه غیر مجاز تولید تمر را شناسایی و پلمپ کردند.

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش بوشهر عنوان کرد: میزان بی‌سوادی در روستاهای استان بوشهر ۵.۷۶ درصد، میزان بی‌سوادی شهری ۳.۸۴ درصد، میزان بی‌سوادی در مردان ۴.۱۲ درصد و در زنان ۴.۷۳ درصد است.

۲۰۸ گونه جانوری در ۹ ماه امسال در نقاهتگاه حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر تیمار و سپس در طبیعت رها شدند.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group