چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 | Wednesday 15 May 2024

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: سیلاب ۱۶ آذرماه هشت میلیارد تومان به تاسیسات آبرسانی این استان خسارت وارد کرده‌است.

به گزارش دیارجنوب، عبدالحمید حمزه پور در این ارتباط افزود: در سیل اخیر، تاسیسات و تجهیزات خطوط انتقال و ایستگاه پمپاژ آب این استان دچار خسارت شد و بیش از ۸۰۰ متر از لوله‌های خط انتقال رار آب‌برد.
وی تخریب سازه‌های حفاظتی و جاده‌های دسترسی به تاسیسات آبرسانی، توقف فعالیت پمپاژ آب و تجهیزات تاسیسات آبرسانی را از دیگر خسارت‌های وارده به این بخش عنوان کرد.
حمزه پور بیان کرد: برای تداوم خدمات‌رسانی ترمیم خطوط و تاسیسات آبرسانی خسارت دیده در دستور کار قرار گرفت و با تلاش نیروهای متخصص شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر بازسازی تجهیزات خسارت دیده آغاز شده‌است.

abresani seilab
وی بیان کرد: حجم خسارت به تاسیسات آبرسانی زیاد است و تلاش می‌شود اعتبار لازم برای بازسازی تاسیسات آسیب دیده تامین شود.
حمزه پور اضافه کرد: بیش از ۷۵ درصد آب آشامیدنی استان بوشهر از طریق خطوط طولانی به شبکه‌های آبرسانی استان انتقال می‌یابد.
بارندگی‌های شدید همراه با توفان تندری روز یکشنبه ۱۶ آذرماه جاری در استان بوشهر باعث طغیان رودخانه‌های فصلی، جاری شدن سیلاب، آبگرفتگی، کشته شدن ۲ نفر و خسارت به مردم، تاسیسات زیربنایی و بخش کشاورزی شد./ ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group