چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 | Wednesday 15 May 2024

فرمانده انتظامی شهرستان دیر گفت: کامیون توقیفی که اعلام کرده بود خودرو پست است، علامت خاصی نداشت. مرسوله‌ها به دست پست رسید و پرونده مقدماتی برای کالاهای مشکوک به قاچاق تشکیل شد.

به گزارش دیارجنوب، در پی انتشار اخباری مبنی بر تحویل نشدن بسته‌های پستی در ادارات پست شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر به علت توقیف خودروی ویژه حمل بسته‌های پستی، سرهنگ مهدی نظریه فرمانده انتظامی شهرستان دیر، اعلام کرد: در چند روز گذشته عوامل انتظامی این شهرستان هنگام نظارت بر خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون ایسوزو مشکوک شدند و آن را به ظن قاچاق متوقف کردند که در بررسی اولیه مشخص می‌شود حامل کالا‌هایی بدون اسناد گمرکی است و به احتمال قوی، کالا‌ها، قاچاق هستند.

farmande entezami dayer
وی افزود: کامیون یاد شده هیچ گونه علائم و مشخصه ویژه که بیانگر ارتباط با نهاد و سازمان خاصی باشد نداشت و با هماهنگی مقام قضائی به مقر انتظامی منتقل شد.
فرمانده انتظامی دیر ادامه داد: پس از تشکیل پرونده مقدماتی و در خلال رسیدگی به موضوع، راننده کامیون اعلام می‌کند که کامیون تحت قرارداد اداره پست است که به سرعت با هماهنگی مقام قضائی، رئیس اداره پست دیر نیز در محل حاضر شد و مرسوله‌های پستی را تحویل گرفت.
نظریه بیان کرد: برای تعیین وضعیت خودروی توقیفی و کالا‌های مشکوک به قاچاق، پرونده مقدماتی تشکیل و به مراجع مربوط فرستاده شد./ باشگاه خبرنگاران جوان

استان بوشهر

Template Design:Dima Group