جمعه 28 ارديبهشت 1403 | Friday 17 May 2024

اولین نمایشگاه نقاشی ایرانی نگارگری (نقاشی ایرانی) آثار هنرجویان هنرستان کاردانش هنر برازجان در سالن اداره تبلیغات این شهر افتتاح شد.

 در دومین روز از هفته سلامت،آئین نواختن زنگ سلامت در آموزشگاه بهورزی برازجان با حضور سرپرست فرمانداری،رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان و سایر مدیران شهرستان برگزار شد.

با حضور پرشور مردم جشن بزرگ نیمه شعبان در پارک اکبرآباد محله حسین آباد برازجان برگزار شد.

استاندار بوشهر با اشاره به حضور گسترده مسافران نوروزی در سطح استان بوشهر طی تعطیلات نوروز، گفت: بیش از ۱۰ میلیون تردد طی ایام نوروز در استان بوشهر ثبت شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهرگفت:در زمان حاضر 100 هزار متر مکعب آب شیرین برای شهرهای این استان در نظرگرفته شده که 70 هزار متر مکعب آن قرار داد منعقد شده و عملیات اجرایی آنها در دست اجراست.

فرماندار دشتی گفت: سه طرح تولیدی و صنعتی با سرمایه گذاری 30 میلیارد ریال در این شهرستان آماده بهره برداری است.

در آخرین روز از هفته بیست و چهارم رقابتهای لیگ برتر امروز چهار بازی حساس در اهواز، تبریز، جم و قائم شهر برگزار می‌شود که می‌تواند برخی معادلات جدول رده‌بندی را برهم بزند.

مدیر موزه تاریخ پزشکی خلیج‌فارس بوشهر گفت: در ایام نوروز2هزار و 500 گردشگر داخلی و خارجی از موزه تاریخ پزشکی خلیج‌فارس در عمارت تاریخی دهدشتی بوشهر بازدید کردند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر با اشاره به اینکه بارندگی‌های فروردین امسال آبدهی رودخانه‌های این استان را افزایش داد گفت: بارش‌های مطلوب در ۱۶ روز گذشته میزان ذخیره‌سازی آب در سد رئیسعلی دلواری افزایش داد و اکنون ۴۲ درصد مخزن این سد پر است.

گروه‌استان‌ها- بر اساس گزارش منابع رسمی از استان‌های درگیر سیل تعداد جان‌باخته‌های این حادثه در نوروز ۹۸ به ۶۴ نفر رسید.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر از کشف دو لاشه دلفین در ساحل دیلم خبر داد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group