شنبه 15 ارديبهشت 1403 | Saturday 4 May 2024

بارش باران که از چند روز پیش در ۲۵ استان کشور آغاز شده، سبب آبگرفتگی و در برخی استان‌ها خسارات فراوان به منازل مسکونی، مزارع و تاسیسات زیربنایی شده است.

استاندار بوشهرگفت:از ابتدای تعطیلات نوروز تاکنون 6 میلیون نفر شب اقامت مسافران و گردشگران در این استان ثبت شده و این روند رو به افزایش است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: وجود 25 پلاتو و سالن های مخصوص اجرای هنرهای نمایشی در این استان زمینه گسترش این فعالیت هنری را فراهم کرده است.

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای بوشهر گفت: با سیلابی شدن رودخانه دالکی ۴۰ میلیون متر مکعب آب وارد این رودخانه، و رودخانه‌های کلل و حله در دشتستان و سد تنگ‌ارم دشتستان سرریز شد.

رئیس جمعیت هلال احمر گناوه گفت: تیم امداد و نجات در سیلاب و آب‌های خروشان جمعیت هلال احمر گناوه ۱۸ عشایر دامدار را از سیلاب نجات دادند.

معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان تعزیرات حکومتی کشور گفت:سازمان تعزیرات سال ۹۸ در حوزه صنف و نظارت بر کالا و خدمات سال مهمی را پیش رو دارد.

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای بوشهر با اشاره به وضعیت آبگیری و آبدهی سدها و رودخانه‌های استان بوشهر گفت: ۶۱ درصد ظرفیت سد رئیسعلی دلواری در دشتستان خالی است.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان دشتی گفت:از ابتدای طرح طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بیش از ۹۰ کیلوگرم مواد خام دامی غیر قابل مصرف توسط کارشناسان دامپزشکی شهرستان دشتی کشف و معدوم شده است.

مسؤول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: امروز بر اثر سه فقره واژگونی خودرو در محور دیر به بردخون بک نفر کشته و 13 نفر مصدوم شدند.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با بیان اینکه همه راه‌های استان بوشهر باز است گفت: شایعات مبنی بر وقوع سونامی در بوشهر واقعیت ندارد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون ۴.۳ میلیون تردد در جاده‌های استان بوشهر ثبت شده است.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group