شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر از کشف دو لاشه دلفین در ساحل دیلم خبر داد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم وجود گوشت «سگ» در آش یک مغازه آش فروشی در این شهرستان را تکذیب کرد.

وزیر امور خارجه با اشاره به بیانیه اخیر وزیر امور خارجه آمریکا درباره سیل اخیر ایران، دروغ وی درباره کمک به ایران را برملا کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر گناوه گفت: بر اثر برخورد 2 قایق تفریحی و صیادی در ورودی خور (آبراه دریایی) این بندر در شب گذشته 14 مصدوم شدند که توسط امدادگران این جمعیت نجات یافتند .

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: از یک کامیون حامل گچ آهک 6.5 میلیارد ریال کالای قاچاق جاسازی شده کشف شد.

کاپیتان تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: هواداران، ما را در دیدار با استقلال خوزستان تنها نگذارند و امیدوارم با حمایت خوب مردم شهر جم و استان بوشهر بتوانیم با نمایش یک بازی جذاب به پیروزی برسیم و هواداران‌مان را شاد کنیم.

بخشدار آبدان گفت: از آنجایی که مقیاس زلزله کم و 3.5 ریشتر و عمق آن هم زیاد و در 20 کیلومتری زمین رخ داد ، خوشبختانه هیچ گونه خسارت جانی و مالی به همراه نداشت.

رئیس اداره آموزش و پژوهش حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: در روز طبیعت (13 فروردین) 30 هزار کیسه زباله زیست تجزیه پذیر و بروشور آموزشی میان گردشگران طبیعت در این استان توزیع شد.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از ادامه فعالیت سامانه بارشی در استان بوشهر خبرداد و گفت: ارتفاع موج دریای خلیج فارس در سواحل استان بوشهر اکنون ۱۸۰ سانتیمتر است و از فردا ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان گناوه گفت: ۵۰۰ تخته پتو برای سیل‌زدگان استان فارس ارسال و 18 نجاتگر و غواص نیز به مناطق سیل‌زده استان لرستان اعزام شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از اسکان بیش از 494 هزار مسافر نوروزی در مدارس استان بوشهر خبرداد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group