دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 | Monday 6 May 2024

به مناسبت عید باستانی نوروز و آغاز سال جدید جشنواره فرهنگی و هنری شهر خورشید در شهر خورموج آغاز شد.

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر گفت: 2 بازیکن این استان به اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال جوانان دعوت شدند.

مدیر کل هواشناسی استان بوشهر گفت:با ورود سامانه بارشی احتمال ریزش تگرگ و آب گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل ها و جاده های مواصلاتی وجود دارد.

امام جمعه موقت بوشهر گفت:اصناف و دستگاه‌های نظارتی باید در راستای تنظیم بازار و برخورد با متخلفان و سودجویانی که قصد ایجاد هرج و مرج در بازار را دارند برخورد کنند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از کشف محموله موتور کولر گازی قاچاق به ارزش بیش از 5 میلیارد ریال خبر داد.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان بوشهر وضعیت جاده‌های استان را ایمن دانست و با اشاره به شناسایی محورهای خطرساز و حادثه‌خیز گفت: ۳۷ نقطه حادثه‌خیز در استان بوشهر شناسایی شده که اصلاح ۲۱ نقطه و آشکار سازی ۱۶ محور در دستور کار قرار دارد.

نمایشگاه بزرگ کتاب با حضور مسئولان به مناسبت ایام نوروز در دیلم افتتاح شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: در راستای ایجاد نشاط اجتماعی همزمان با آغاز تعطیلات نوروزی طرح ملی نوروزانه با ورزش در نقاط گردشگر پذیر این استان آغاز شد.

به مناسبت نوروز نمایشگاه صنایع دستی و غذاهای بومی و محلی در روستای میانخره شهرستان دشتی از توابع استان بوشهر گشایش یافت.

امام جمعه برازجان گفت: برای علاج قطعی فشارهای اقتصادی دشمنان، باید به گونه‌ای اقتصاد خود را قوی و مستحکم کنیم که آن‌ها از تأثیرگذاری فشارهای خود در جنگ اقتصادی مأیوس شوند و یکی از بهترین راه‌ها رونق تولید است.
«رونق تولید» ، اقتصاد کشور را قوی و مستحکم می‌کند

مهندس محمدی شهردار برازجان بمناسبت آغاز سال نو پیام تبریکی صادر کرد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group