پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 | Thursday 2 May 2024

همایش حساب ۱۰۰ حضرت امام خمینی(ره) و تجلیل از فعالین این عرصه به همت اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر با حضور جمعی از مسئولین کشوری و استانی در سالن مجتمع نهم دی برگزار شد.

ندا قاسمیان پور- به گزارش دیارجنوب، مدیرکل دفتر مشارکت های مردمی حساب ۱۰۰ امام(ره) بنیاد مسکن انقلاب اسلامی روز پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه در این همایش با تاکید بر حفظ کرامتِ خانواده های محروم اظهار داشت: حفظ کرامت انسانی در زندگی دنیا و آخرت تاثیر بسزایی داشته و خیرین باید در راستای کارِ خیر این نکته را رعایت کنند.
"فرهاد خاکی پور" تبیین کار خیر در مراکز اموزشی را امری ضروری دانست و گفت: دانش آموزانی که در مدارس خیّر ساز تحصیل می کنند باید نسبت به کارِ خیر و خیرین مدرسه ساز آگاهی لازم را داشته تا در ترویج آن کوشا باشند.

hamayesh b maskan 1
خاکی پور در خصوص آغاز عملیات اجرایی ۵۰۰ واحد مسکونی محرومین استان بوشهر تصریح کرد: این واحدها بخشی از مسئولیت های اجتماعی شرکت ملی نفت است که بصورتِ ابتکاری برای هر واحد مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان و جمعا ۱۷۵ میلیارد تومان بصورت تسهیلات به خیرین واگذار شد.
وی با بیان اینکه بوشهر برترین استان در جذب مشارکت های مردمی است، افزود: بوشهر بدلیل عملکرد خوب در سال گذشته و سنوات قبل نیز از استان های برتر در کشور است.
مدیرکل دفتر مشارکت های مردمی حساب ۱۰۰ امام(ره) بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عنوان کرد: جامعه هدف ما همیشه پای نظام هستند و جانشان را برای کشور در طبق اخلاص می گذارند.
خاکی پور تصریح کرد: بزرگترین سرمایه و افتخارِ ما بزرگان و پیشکسوتانِ بنیاد مسکن هستند که در همه حال ما را راهنمایی می کنند.

hamayesh b maskan 1
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این همایش با بیان اینکه اصحاب کارِ خیر از برگزیدگان الهی هستند، اظهار داشت: تمام نظام آفرینش متعلق به خداست و خیرین نیز واسطه های فیض و تلاشگران عرصه خدمت به مردم برای رفع چالش های زندگی آنها هستند.
آیت اله صفایی بوشهری احداث مسکن و درمان را از مهمترین‌ امورات خِیر عنوان کرد و گفت: آفرینش یک نظام کنش و واکنش است و بازتاب انجام هرگونه کاری به انسان بر می گردد.
وی با اشاره به احادیث متعدد از ائمه اطهار(ع) در خصوص کار نیک عنوان کرد: کسی که برای رفع مشکلات مومنی تلاش کند، تمام گرفتاریهایش در دنیا و آخرت برطرف خواهد شد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، نداشتنِ مسکن را یکی از چالش های جدی محرومین عنوان کرد و گفت: خیرین واسطه ای برای رفع این مشکل هستند.
وی درخصوص تامین مسکن محرومین طی ۲ سال اخیر در استان عنوان کرد: در استان بوشهر طی سالهای ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ تعداد یکهزار و ۲۳۳ مسکن تعمیر، تجهیز و احداث شده و ۸۴ واحد نیز در دست اقدام است.

hamayesh b maskan 1
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، تلاش ها و کارهای بزرگ برای مسکن محرومین را عاملی برای نهادینه شدن کار خیر در استان دانست و گفت: بوشهر در کمک به کمیته امداد کشور و حساب ۱۰۰ امام(ره) از استان های ممتاز است.
آیت آله صفایی بوشهری تصریح کرد: بوشهر در عرصه خدمت به دیگران و رفع چالش های زندگی محرومان استانی ممتاز است.
مدیر حساب ۱۰۰ امام(ره) بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر در این همایش بیان داشت: حساب ۱۰۰ امام خمینی(ره) استان بوشهر با شناسایی محرومین فاقد مسکن مناسب و برنامه‌ریزی جهت تأمین، تکمیل، تعمیر و تجهیز مسکن محرومین اقدامات مهم و ماندگاری را صورت داده است.
"احمدرضا رستمیان" عنوان کرد: حساب ۱۰۰ امام(ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر از طریق ارائه تسهیلات بانکی در قالب تبصره ۵۲ قانون بودجه و همچنین ارائه طرح‌های مناسب مسکن روستایی و اعمال نظارت لازم، ساخت مسکن را با هدف ارتقا کمی و کیفی واحدهای مسکونی با جدیت دنبال می کند.

hamayesh b maskan 1
وی در خصوص کمک های نقدی و غیرنقدی حساب ۱۰۰ امام(ره) استان بوشهر گفت: این حساب توانسته طی دو سال اخیر برای تأمین، تکمیل، تعمیر و تجهیز ۱۲۳۳ واحد مسکن محرومین با همراهی خیرین در سطح استان ۸۶۲ میلیارد ریال بصورت نقدی و غیر نقدی کمک‌ کند.
وی یادآور شد: برای تجهیز مسکن محرومین استان، ۴۲۲ دستگاه کولر گازی تأمین و در سه مرحله در اختیار آنها قرار گرفته است.
گفتنی است؛ در پایان این همایش از فعالان حساب 100 امام خمینی (ره) در استان بوشهر تجلیل بعمل آمد.

hamayesh b maskan 1hamayesh b maskan 1hamayesh b maskan 1hamayesh b maskan 1hamayesh b maskan 1hamayesh b maskan 1hamayesh b maskan 1hamayesh b maskann 27hamayesh b maskan 1hamayesh b maskan 1hamayesh b maskan 1hamayesh b maskan 1hamayesh b maskan 1hamayesh b maskan 1hamayesh b maskan 1hamayesh b maskan 1hamayesh b maskan 1hamayesh b maskan 1hamayesh b maskan 1hamayesh b maskan 1hamayesh b maskan 1hamayesh b maskan 1hamayesh b maskan 1hamayesh b maskan 1hamayesh b maskan 1hamayesh b maskan 1hamayesh b maskan 1

خبر مرتبط:

تخصیص ۶۵ درصدی اعتبارات بنیاد مسکن استان بوشهر/ صدور بیش از ۴ هزار جلد سند مالکیت

همایش تبیین عملکرد حساب ۱۰۰ امام(ره) بنیاد مسکن بوشهر برگزار می‌شود

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group