پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه ۲۱ تا ۳۱ فروردین‌ماه دهه حساب ۱۰۰ حضرت امام خمینی(ره) و سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نامگذاری شده، گفت: به همین مناسبت برای تبیین عملکرد حساب ۱۰۰ امام(ره) بنیاد مسکن بوشهر همایشی برگزار می شود.

به گزارش دیارجنوب، امیر برومند روز چهارشنبه در نشست کمیته حساب ۱۰۰ امام(ره) و در جمع معاونین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر اظهار کرد: امام خمینی(ره) در تاریخ ۲۱ فروردین ۱۳۵۸ با هدف حمایت از محرومان فاقد سرپناه مبادرت به افتتاح حسابی در بانک ملی کردند، که برای سهولت در امر واریزی توسط خیرین، شماره آن ۱۰۰ انتخاب شد، و محبوبیت امام(ره) باعث مشارکت فعالانه و حداکثری مردم گردید.

bonyad maskan b
وی افزود: پس از افتتاح حساب ۱۰۰ تشکیلاتی به نام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شکل گرفت، تا امر تهیه مسکن برای افراد نیازمند، قاعده‌مند شود.
برومند تصریح کرد: پرداخت بلاعوض، تجهیز و تکمیل واحدهای مسکونی و اجرای پروژه‌های مهم مسکونی و توجه ویژه به مسکن محرومان از جمله اقدامات ماندگار و ارزشمند حساب ۱۰۰ امام(ره) بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر است که باید برای مسئولان و مردم بخوبی تبیین شود.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر افزود: در همین راستا همایش تبیین عملکرد حساب ۱۰۰ امام(ره) در بوشهر با حضور مسئولان ارشد استان و اصحاب رسانه برگزار می شود.
/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group