دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط ‌عمومی‌های استان بوشهر انجام و هفت عضو اصلی، سه نفر علی البدل و ۲ بازرس و خزانه دار برای مدت ۲ سال انتخاب شدند

به گزارش دیارجنوب، مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر روز سه شنبه در این نشست اظهار کرد: عملیات «وعده صادق» موجبات ترس و وحشت صهیونیست‌ها شده و اقتدار نظام اسلامی را در فضای بین المللی افزایش داده است.

عباس مطاف افزود: قدرت موشکی ایران اسلامی در این عملیات اثبات شد هرچند این عملیات بخش کوچکی از توان رزمی و موشکی نظام به شمار می رود.

وی تصریح کرد: در یک عملیات رسانه ای، فضای استان نیز متاثر از اقدام مناسب و به هنگام کشورمان برای پاسخ قاطع و مشروع بر ضد جنگ‌افروزی های رژیم صهیونیستی در منطقه و به خصوص حمله به کنسول کشورمان در سوریه بوده است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر یادآور شد: ضرورت توجه روابط عمومی دستگاه های اجرایی به اطلاع رسانی از فعالیت های دولت در امسال مورد تاکید است و مبنای بخشی از ارزیابی مدیران کل دستگاه های اجرایی و کارکرد کلی روابط عمومی ها نیز بر اساس حضور در فضای رسانه ای است.

shr rvbt omi

مطاف گفت: با وجود اقدامات ارزنده دولت در ساختارهای مختلف سیاسی، میزان اطلاعات مردم از این فعالیت ها مطلوب نیست که نشان گرفته از ضعف دستگاه های اجرایی در حوزه اطلاع رسانی است.

وی ادامه داد: امسال برنامه پاسخگویی مدیران دستگاه های دولتی در روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته با حضور خبرنگاران انجام می شود که برنامه سه ماه اول امسال تدوین و ابلاغ شده است.

در این آیین، انتخابات هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر برگزار شد و حسین فیروزه، سید مجید حسینی، مهدی عزیززاده، خدیجه آبزن، سعید نوذری، پژمان بختیاری پور و میعاد مهندسی به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

همچنین مهران غریبی، مجتبی احمدی و فاطمه محسنی زاده به عنوان اعضای علی البدل و محمدامین اکبری و منصور گتویی زاده به عنوان بازرس و خزانه دار انتخاب شدند./ایرنا

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group