سه شنبه 11 ارديبهشت 1403 | Tuesday 30 April 2024

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد بارش تگرگ و باران رگباری از امروز تا اوایل وقت چهارشنبه در انتظار بوشهری‌ها است.

به گزارش دیارجنوب، زهرا راستگو روز دوشنبه اظهار کرد: از امروز با نفوذ تدریجی سامانه بارشی به استان و فعالیت آن تا اوایل وقت چهارشنبه، ضمن افزایش پوشش ابر و وزش باد، وقوع بارش باران، گاهی رگبار باران، رعد و برق و وزش تند باد لحظه ای و در مناطق مستعد با احتمال ریزش تگرگ در برخی نقاط استان بویژه نواحی جنوبی و مرکزی مورد انتظار است.
وی افزود: در این مدت، خلیج فارس مواج و متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

barandegii
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر یادآور شد: بررسی وضعیت جوی و دریایی استان در ۲۴ ساعت آینده نشان می دهد آسمان نیمه ابری تا ابری، گاهی وزش باد و گرد و خاک و در برخی نقاط بویژه نواحی مرکزی و جنوبی، طی ساعاتی بارش باران، گاهی رگبار پراکنده باران، رعد و برق و وزش تندباد خواهد بود.
راستگو تصریح کرد: در این مدت جهت وزش باد بطور غالب جنوب شرقی تا شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۶ گاهی تا ۴۶ کیلومتر در ساعت و در برخی ساعات بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.
وی ادامه داد : ارتفاع موج دریا نیز ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۵۰ سانتیمتر و در برخی ساعات ۹۰ تا ۱۸۰ گاهی تا ۲۱۰ سانتیمتر پیش بینی شده است.
راستگو گفت: فردا در بندر بوشهر زمان مد دریا ساعت ۰۱:۲۰ و جزر ساعت ۱۰:۲۰خواهد بود./ ایرنا

 .

استان بوشهر

Template Design:Dima Group