سه شنبه 11 ارديبهشت 1403 | Tuesday 30 April 2024

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر گفت: پروانه‌های کسب و کار قدیمی تا پایان اردیبهشت اعتبار دارد و انتظار می‌رود اصناف استان برای دریافت شناسه یکتا اقدام کنند.

به گزارش دیارجنوب ، رسول زارعی در خصوص صدور شناسه یکتا و حذف پروانه‌های کسب کاغذی اظهار کرد: تا ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۲ حدود سه هزار شناسه یکتا برای فعالان بخش اقتصادی بخش اصناف استان بوشهر در درگاه ملی مجوزهای کشور صادر شده است.

وی افزود: بر اساس حکم تبصره ۷ ماده یک قانون تسهیل صدور مجوزها، دارندگان مجوزهای کسب و کار قدیمی و کاغذی باید تا اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ مجوز خود را از از درگاه ملی مجوزها به شناسه الکترونیکی تبدیل کنند چرا که مجوزهای کاغذی بعد از این زمان دیگر اعتبار نخواهند داشت.

زارعی اضافه کرد: متقاضیان می‌توانند با ورود فقط سه کد (شماره سریال کارت ملی، شناسه کد صنفی و کد پستی محل کسب در درگاه ملی مجوزها به صورت رایگان و غیرحضوری مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر یادآور شد: با هوشمند شدن خدمات دولت در آینده نزدیک، صاحبان کسب و کارهایی که مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) نداشته باشند و نامشان در بانک اطلاعات کسب و کار کشور نباشد برای دریافت خدمت در ادارات دولتی و بانک‌ها با مشکل مواجه خواهند شد.

زارعی از فعالان حوزه اصناف خواست با توجه به مهلت باقی مانده در اسرع وقت با مراجعه به درگاه ملی مجوزها نسبت به دریافت شناسه یکتای خود اقدام کنند./مهر

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group