دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از صدور ۵۱ فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش دیارجنوب ، مهدی صفوی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: طی بازه زمانی سال ۱۴۰۲ تعداد ۵۱ فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی با سرمایه‌گذاری پنج هزار و دو میلیارد ریال همراه با اشتغال ۷۸۰ نفر در استان بوشهر صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه پروانه‌های بهره‌برداری صادره در بخش کانی فلزی،کانی غیرفلزی، صنایع معدنی و غیره است، اضافه کرد: رقم سرمایه‌گذاری‌های مذکور بر اساس اطلاعات اولیه ثبت شده توسط متقاضیان بوده که پس از پیشرفت فعالیت خود رقم‌های سرمایه‌گذاری در هر یک از واحدهای بهره‌برداری شده تا حدودی افزایش یافته است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بیان کرد: در راستای حمایت از تولیدکنندگان طی یک سال گذشته اقدامات متعددی نظیر فعال شدن واحدهای صنعتی راکد، توزیع تسهیلات بانکی، تشکیل جلسات ویژه مشکلات تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی از طریق کارگروه‌های مختلف استانی و شهرستانی، بازدیدهای میدانی مستمر از واحدهای صنعتی به منظور تسریع در رفع مشکلات مربوطه با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل انجام شده است.

وی عنوان کرد: در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۳ "جهش تولید با مشارکت مردم" اداره کل صمت استان بوشهر برنامه‌های خود را در حمایت از واحدهای تولیدی فراتر از سال گذشته برنامه‌ریزی و اجرا خواهد کرد.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group