سه شنبه 11 ارديبهشت 1403 | Tuesday 30 April 2024

مدیرکل بازرسی استانداری با بیان اینکه برخی از شرکت‌ها و نهادها توجهی به دستورالعمل حذف مدیران پروازی و ناکارآمد ندارند، گفت: دستگاه‌های نظارتی با برخورد قاطع و جدی، نسبت به تعیین تکلیف این دسته از مدیران اقدام کنند.

به گزارش دیارجنوب، صادق بوستانی پنجشنبه شب در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: شناسایی مدیران پروازی، ناکارآمد و بازنشسته با جدیت دنبال می‌شود و به‌زودی شاهد تغییرات جدی در این خصوص خواهیم بود.
وی افزود: بايد به موضوع شناسایی و تعیین تکلیف این دسته از مدیران که مورد تاکید ریاست جمهوری و ملت شریف ایران است توجه ویژه شود.
بوستانی به نقش دستگاه‌های نظارتی در موضوع مدیران پروازی اشاره و عنوان کرد: برخی از شرکت‌ها و نهادها توجهی به دستورالعمل حذف مدیران پروازی و ناکارآمد ندارند؛ بنابراین انتظار می‌رود دستگاه‌های نظارتی با برخورد قاطع و جدی، نسبت به تعیین تکلیف این دسته از مدیران اقدام کنند.

modiran parvazi
مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر در خصوص پیگیری‌های صورت گرفته، گفت: با توجه به ماموریت معاونت اجرایی رییس جمهور در خصوص شناسایی مدیران پروازی و ناکارآمد مکاتباتی با برخی از شرکت‌ها و نهادها انجام شده که گزارش این مکاتبات و اقدامات صورت گرفته به بازرسی نهاد ریاست جمهوری و معاونت اجرایی ریاست جمهوری ارسال می‌شود.
بوستانی بیان کرد: علاوه بر مکاتباتی که با این شرکت‌ها انجام شده، از طریق دیگر دستگاه‌ها نیز نسبت به جمع‌آوری اطلاعات لازم اقدام خواهد شد.

بی‌توجهی پتروشیمی مروارید در تعیین تکلیف ۲ مدیر پروازی

وی افزود: هیات مدیره شرکت پتروشیمی مروارید دارای دو عضو بازنشسته است که پیشتر نیز نهادهای نظارتی اخطارهای لازم را به آنها داده ولی با بی‌توجهی این مدیران مواجه شده‌اند.
بوستانی تاکید کرد: با توجه به مکاتباتی که با این پتروشیمی صورت گرفته بایستی هرچه سریع‌تر نسبت به تعیین تکلیف این دو عضو بازنشسته و پروازی اقدام عاجل صورت دهد. در غیر این صورت و عدم تمکین به قانون، این مدیران به دستگاه قضایی و سایر مراجع ذیصلاح و نظارتی معرفی و با آن‌ها برخورد قانونی صورت خواهد پذیرفت./ فارس
.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group