سه شنبه 11 ارديبهشت 1403 | Tuesday 30 April 2024

فرماندهی انتظامی استان بوشهر از جدیت در اجرای طرح حجاب و عفاف از بیست و پنجم فروردین ماه در همه معابر و اماکن عمومی در چارچوب مطالبات عمومی و بر اساس وظایف قانونی خبر داد.

به گزارش دیارجنوب ، فرماندهی انتظامی استان بوشهر در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ضمن تبریک عید سعید فطر و تقدیر از تمامی هموطنان قانون‌مدار به سبب رعایت ارزش‌ها و موازین دینی و اخلاقی جامعه، به اطلاع می‌رساند که در چارچوب مطالبات عمومی و بر اساس وظایف قانونی، طرح حجاب و عفاف از روز شنبه بیست و پنجم فروردین ماه در همه معابر و اماکن عمومی با جدیت بیشتر دنبال خواهد شد.

به همین سبب، از همه شهروندان محترم به‌ویژه دختران و بانوان گرامی، درخواست می‌شود به منظور رعایت قانون و حفظ ارزش‌های اخلاقی و هنجارهای ملی و مذهبی جامعه، حریم پر حرمت حجاب و عفاف را آن گونه که شایسته است رعایت نمایند.

پلیس ضمن اطمینان از رعایت موازین اخلاقی و حریم عفاف توسط قاطبه شهروندان، یادآور می‌شود که ناگزیر، براساس وظایف خویش، با ناقضان قانون حجاب و عفاف برخورد قانونی می‌نماید.از همین روی، از آنان انتظار دارد که به ارزش‌های قانونی احترام بگذارند و کنش و پوشش خود را در آن چارچوب تنظیم نمایند.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group