دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: از مجموع ۲۱ پروژه سنواتی ۱۰ مورد تعیین تکلیف شد و مصوبات هیات مدیره شرکت ملی نفت ایران که از هشت سال پیش مانده بودند با پیگیری‌هایی که انجام شد به نتیجه رسیدند.

به گزارش دیارجنوب ، عباس غریبی مدیرعامل شرکت پابانه‌های نفتی ایران ظهر امروز به مناسبت روز مهندس در جمع کارکنان ادارات پایانه نفتی خارگ، اظهار داشت: عدالت سازمانی، توسعه متوازن در سطح شرکت و توجه به همه جنبه‌ها و موضوعات، از جمله پرداختن به دغدغه‌های فنی و عملیاتی تاسیسات و کارکنان به‌عنوان مهمترین دارایی سازمان از مهمترین برنامه‌هایی بود که از ابتدای سال در دستور کار قرار داده شد.

وی به فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده اشاره کرد و افزود: تلاش کردیم در حوزه زیرساختی گام برداریم و اعتبارات خوبی اخذ شد، بیش از سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبارات ریالی از هیات مدیره شرکت ملی نفت ایران گرفته شد که بی‌سابقه بود.

غریبی ادامه داد: از مجموع ۲۱ پروژه سنواتی ۱۰ مورد تعیین تکلیف شد و مصوبات هیات مدیره شرکت ملی نفت ایران که از هشت سال پیش مانده بودند با پیگیری‌هایی که انجام شد به نتیجه رسیدند.

وی به نوسازی ناوگان دریایی شرکت پایانه‌های نفتی اشاره و خاطرنشان کرد: در جهت نوسازی و داکینگ و تعمیرات حوضچه‌ای شناورهای اقداماتی خوبی در حال انجام است و خرید دو فروند شناور ASD و دو فروند شناور مقابله با آلودگی، خرید شناور طناب‌گیر در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران افزود: با اقدامات انجام شده در جهت روان‌سازی پروژه‌ها، پروژه‌های تعمیرات و نوسازی مخازن ۲۵ و ۲۶ و تعمیرات محور ۱۹ تا ۴۵ اسکله شرقی با سرعت خوبی در حال انجام است.
غریبی با بیان اينکه منابع انسانی به‌عنوان مهم‌ترین و ارزشمندترین سرمایه و عامل حیاتی بقای سازمان که توجه به آنها اهمیت بالایی دارد، عنوان کرد: در جهت رفع مشکلات و دغدغه‌های این قشر تلاشگر که به‌عنوان سرمایه واقعی و موتور پیشران موفقیت شرکت هستند، گام‌هایی برداشته شد که بازنگری، اصلاح و ایجاد ساختار سازمانی مناسب و ارتقاء برخی رتبه بندی‌های شرکت و همچنین توجه به رفاهیات کارکنان از جمله این اقدامات بود.

وی تاکید کرد: ابتکار، نوآوری و خلاقیت، واژه‌هایی است که در اندیشه و تاریخ ارزنده‌مان تداعی‌کننده مقام مهندس است، قشری پیشرو که همیشه زمینه‌ساز رشد و پیشرفت بوده‌اند و پنجم اسفندماه، روز بزرگداشت مقام مهندس و قدردانی و پاسداشت مجاهدت‌های تلاشگرانی است که در بخش‌های مختلف شرکت در جهت کمک به اعتلای شرکت از هیچ گونه کوششی دریغ نمی‌ورزند و این مجاهدت‌ها و تلاش‌های کارکنان شرکت پایانه‌های نفتی ایران در عرصه کمک به صادرات نفت کشور ستودنی است.

غریبی به انتخابات ۱۱ اسفند اشاره و تاکید کرد: حضور و مشارکت حداکثری و هوشمندانه مردم در انتخابات می‌تواند مجلسی قوی تشکیل دهد، بنابراین برای اینکه مجلسی توانمند داشته باشیم، کارکنان با حضوری پرشور در انتخابات شرکت و کاندیدای اصلح را انتخاب کنند.گفتنی است در این نشست به مناسبت روز مهندس از مهندسان تلاشگر تجلیل بعمل آمد.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group