يكشنبه 9 ارديبهشت 1403 | Sunday 28 April 2024

با نمایش فیلم «پرواز ۱۷۵»، اکران فیلم‌های جشنواره فجر در سینمای شهید آوینی بوشهر آغاز شد.

به گزارش دیارجنوب ، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در ارتباط با برگزاری جشنواره فیلم فجر در بوشهر، گفت: همزمان با سراسر کشور، آثار منتخب چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به مدت هفت روز در سینما شهید آوینی بوشهر اکران می‌شود.

معصومه عباسی بیان کرد: ۱۷ فیلم در موضوعات مختلف جامعه از امروز ۱۶ لغایت ۲۲ بهمن در ۲۷ سانس به ساعت‌های ۱۴:۳۰ دقیقه، ۱۷، ۱۹:۳۰ دقیقه و ۲۲ به روی پرده خواهد رفت.

عباسی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی دبیرخانه جشنواره فیلم فجر بوشهر در روز نخست فیلم‌های «پرواز ۱۷۵»، «تابستان همان سال»، «معجزه پروین» و «شور عاشقی» به ترتیب در سانس‌های اول تا چهارم اکران خواهد شد.

وی اظهار کرد: «دست ناپیدا»، «آغوش باز»، «میرو»، «نپتون»، «آسمان غرب»، «شه‌سوار»، «مجنون»، «بهشت تبهکاران»، «نبودنت»، «احمد»، «آپاراتچی»، «قلب رقه» و «ببعی قهرمان» دیگر فیلم‌هایی هستند که در ادامه برگزاری جشنواره به روی پرده می‌روند.

عباسی با بیان اینکه بلیت فیلم‌ها از صبح امروز در سامانه‌های اعلام شده قابل تهیه است، ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه بلیت به درب گیشه سینما نیز مراجعه کنند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از هنردوستان و عموم مردم جهت تماشای فیلم‌های منتخب چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در بوشهر دعوت به عمل آورد./مهر

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group