يكشنبه 9 ارديبهشت 1403 | Sunday 28 April 2024

استاندار بوشهر گفت: ۳۰ هزار میلیارد ریال اعتبارات ارزش افزوده از طریق اداره کل امور مالیاتی به شهرداری‌های استان بوشهر اختصاص یافته که تا پایان امسال این رقم افزایش می‌یابد.

به گزارش دیارجنوب ، احمد محمدی‌زاده روز دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان جم اظهار کرد: این اعتبارات نقش مهمی در توسعه عمران شهری و زیرساخت‌ها در شهرهای مختلف استان دارد.

وی افزود: در کنار ۳۰ هزار میلیارد ریال اعتبارات ارزش افزوده، ۱۵ هزار میلیارد ریال اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای استان بوشهر نیز تخصیص یافته است.

استاندار بوشهر با اشاره به تحولات ایجاد شده در شهرستان جم نیز اضافه کرد: در نهضت ملی مسکن شهرستان جم در استان بوشهر پیشرو بوده و طرح‌های مهم ساخت مسکن اجرایی شده است.

وی اضافه کرد: شهرستان جم دارای سه مسیر اصلی است که توسعه طرح‌های راهسازی در این محورها اولویت است.

محمدی زاده بیان کرد: محور جاده‌ای جم به دشتی، محور ریز به دژگاه و ریز به دوراهک از محورهای مواصلاتی در شهرستان جم است که اقدامات لازم برای آنها انجام شده است.

وی در خصوص طرح‌های آبرسانی در شهرستان جم پس از سال‌ها توقف، بیان کرد: این طرح در دولت سیزدهم اجرایی شده است.

استاندار گفت: اکنون مرحله نخست آب‌شیرین‌کن سیراف به جم با ظرفیت ۱۰ هزار مترمکعب در شبانه‌روز وارد مدار بهره‌برداری شده که این طرح تا تولید ۲۸ هزار مترمکعب ادامه دارد.

وی با اشاره به آبگیری سد باغان در استان بوشهر گفت: عملیات آبگیری این سد آغاز شده که با اجرای خط انتقال آب نقش مهمی در تأمین آب شهرستان جم دارد.

استاندار بوشهر تاکید کرد: به منظور تامین آب مورد نیاز شهرستان جم، تولید آب‌شیرین‌کن سیراف افزایش می‌یابد.

محمدی‌زاده در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: مردم همیشه در صحنه در دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن در عرصه‌های مختلف در ۴۵ سال گذشته نقش‌آفرینی ویژه‌ای داشته‌اند که درخور تحسین است.

وی با بیان اینکه وحدت و همدلی عامل موفقیت در جامعه است، گفت: پیشرفت هر جامعه مرهون وحدت و همدلی است که خداوند متعال در آیات قرآن کریم همواره به این مهم تأکیدات فراوانی کرده است.

استاندار بوشهر یادآور شد: استان بوشهر نماد اتحاد و وحدت مردم و مسؤولان است.

کاراوان دولت مردمی قوی استان بوشهر روز دوشنبه برای افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح های دهه فجر به شهرستان جم سفر کرده است.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group